Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Meddig legyek még elnéző és türelmes?
Párommal egy éve élünk együtt. Ő egyetemi tanár, mellette kutat és a doktoriját csinálja. Én hallgató vagyok, most nyáron diákmunkán, de csak hétköznap délelőttönként. Én többet nem szeretnék vállalni, nem szorulunk rá és pihenni is szeretnék. A gond az, hogy a páromnak viszont rengeteg munkája van tél óta, az utóbbi időben már aludni sincs ideje, 2 hónapja kb 2-3 órákat alszik csak. Én maximálisan a segítségére vagyok, megfőzök, rendezem a háztartást még reggel fel is kelek neki reggelit csinálni és kávét főzni. Most viszont kezdek besokallni, hogy egyáltalán nem foglalkozik velem, teljesen egyedül vagyok és szeretethiányom van.Megértem, hogy sok a dolga és tényleg nem lopja a napot, ugyanakkor olyan mintha egy idegennek a cselédje lennék. Mindent megköszön és hálás érte, de ez nekem kevés. :( Sajnos a helyzet még a következő tanévben sem fog változni, talán utána. :( Nagyon önzőnek érzem magam és sokszor tényleg a szívem szakad meg érte, de már napi szinten eszembe jut, hogy elhagyom. Nem vagyok boldog.
Ti mit tennétek a helyemben?
A válaszokat előre köszönöm.
Kezd egy őszinte beszélgetéssel, intelligens ember, még fogja érteni.
Hivatás tudat,vagy tud vmennyit és akar változtatni, vagy nem.
Ha nem,megszokod vagy megszöksz...
Én nem költözök össze senkivel. Az, hogy ugyanabban a lakásban mossuk a lábunkat és a fogunkat egyedül, nem párkapcsolat.
Csak minőségi időt tekintek annak, és ez minden alkalommal egymásra figyelést jelent, olyan randi nincs, aminek 95%-át nem egymás ölelésében töltenénk, ez legtöbbször egy 3napos hosszú-hétvége.
En elkoltoznek tole. Jarhatsz vele tovsbbra is, de majd rajossz, hogy Neked tars kell, nem egy havi ketszer 1 oras talalkozo.
Szoval jobb, ha szakitasz, mielott teljesen tonkreteszed Magad!
N
Amikor összeköltöztünk még nem volt ennyi dolga és kilátásban sem volt, hogy ennyi lesz.