Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Hogyan mondjam el neki? -lányok irjatok!
Figyelt kérdés
Megismerkedtem egy lánnyal és eléggé bejön, én is neki,szeretném ha összejönnénk.Viszont én elég szegényes körülmények között élek, és nem tudom mit szólna vagy hogy fogadná ezt.Meg azt is hogy sokszor nincs pénzem, nem tudom elhívni ide -oda.Ez engem nagyon zavar és úgy érzem ez az ami leginkább gátol az ismerkedésben.Hogy lépjek túl ezen?2009. szept. 21. 20:08
11/14 anonim 

válasza:

hacsak nem egy anyuci elkényeztetett kislánya,akkor nemhinném hogy gond lenne ebből
12/14 A kérdező kommentje:
A munkáról meg annyit hogy egész nyáron kerestem melót, még diák vagyok, de jelentkeztem a környéken szinte mindenhova.Egy két maszek volt amiből 10e ret kerestem egész nyáron de az is elment tankönyvre meg netre...
Az utóbbi években ismerősnél melóztam erdőben suli mellett, abból volt pénzem de most nincs munka ott se.:S
2009. szept. 21. 20:30
13/14 anonim 

válasza:

pesten általában mindig van munka... bár ha nem laksz a közelben, akkor neked ilyen szempontból mindegy
meg hát kinek van ideje egyetem mellett dolgozni -.-"
14/14 anonim 

válasza:

sajnos azért főleg a mai körülmények között ne mondjunk olyat h diákként van munka, meg azért ha normálisabb egytemen van, ott a követelmény se olyan, hogy mellette nyugodtan dolgozhat, szal nehéz helyzet valóban
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.