Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ti mit szólnátok, ha az étterem nem válaszolna az e-mailekre?
Találkoztunk személyesen az étterem vezetőjével, elmondtuk, nagyjából mit szeretnénk, ő küldött e-mailben egy árajánlatot, és mondta, hogy nyugodtan írjunk, bármi kérdés van.
Az 1. e-mailemre több, mint 1 hete nem válaszolt, most küldtem még egyet, de nem tudom, hogy ha erre sem kapok választ, akkor mi legyen. Még egyáltalán nem biztos, hogy itt tartanánk az esküvőt, van egy másik lehetséges jelölt is.
De ha nektek nem válaszolnának, mit tennétek? Megkeresnétek őket személyesen vagy elkönyvelnétek, hogy ezek nem törődnek veletek, és hagynátok a fenébe a helyet?
Én a következőt tenném:
1. Ha nagyon-nagyon-nagyon tetszik a hely, akkor felhívnám őket telefonon és rákérdeznék arra, hogy van-e valamilyen technikai probléma az emailes levelezésükkel. Ha ezután minden szépen elsimul, akkor nincs gond, ha továbbra is nehézkes a kommunikáció, akkor viszont hagynám.
2. Ha ez csak egy lehetséges jelölt a sok közül, akkor egyszerűen kihúznám a listáról, mivel ő is e-mailben írt és jelezte, hogy e-mail (is) tudtok érdeklődni. Ha ezek után nem megfelelő a kommunikáció, akkor számomra nem elég megbízható.
Az esküvői szolgáltatásoknál különösen fontos a bizalom, hiszen normális esetben egyetlen esküvőd van. Ha valakiben nem bízol meg, akkor nem érdemes leszerződni vele.
Nekem az egyik fotósjelölttel volt olyan tapasztalatom, hogy megbeszéltük a személyes találkozót, majd nem jött el és nem is jelentkezett telefonon, csak másnap. Akkor elnézést kért, hogy elaludt stb. stb. Mondanom sem kell, hogy ekkor már szóba sem jött nálunk lehetséges fotósként.
Én és a párom valamilyen szinten rendezvényszervezők vagyunk, szóval tudjuk milyen az amikor több száz embernek jó programot kell biztosítani, hiba nélkül.
Mikor házasodtunk nem sajnáltuk a pénzt és a környék egyik legjobb hotelébe mentünk, de persze sok helyet előtte megnéztünk és átbeszéltük a szervezőkkel.
Azt kell mondanom, hogy a legtöbb helyen (még a jó hotelben is) AMATŐR, nem hozzáértő emberek dolgoznak. Ez egyértelműen kijött. És mi "profi" rendezvényszervező, sőt, esküvőszervezőkkel tárgyaltunk akiknek ez a munkája és olyan egyszerű feladatokat nem tudtak megoldani és dobtak vissza, hogy csak csodálkoztunk, felhívtuk, elmagyaráztuk, hogy ezt hogy lehet megoldani és voila, megoldotta. (mármint megoldottuk)
És most gondolj bele egy étterem vezetőjének a helyébe aki még fele ennyit sem ért hozzá.
Ahogy múlnak az évek, egyre jobban látszódik, hogy a legtöbb ember nem ért a szakmájához és nem tud kimagaslóan dolgozni. Ilyenkor csak magadra számíthatsz és amit tehetsz, hogy felhívod vagy elmész hozzá, keress egy megoldást ami működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!