Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Mi kell egy lagzira?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi kell egy lagzira?

Figyelt kérdés

Májusban lesz az esküvő, magam szervezem, de még sosem voltam benne igazán a szervezésben, fogalmam sincs, hogyan kell, ebben kérem a segítségeteket, hogy legalább az elintézendő listát össze tudjam írni :)


Szolgáltatás szintjén kellenek zenészek, fotós-videós, ceremóniamester... Van még valaki, akire szükség van?


Egyebeknél meg kell kaja, innivaló (alkoholos és alkoholmentes is), meghívók, ültetőkártya, köszönetajándék, süti/ropi, menyatorta. Kihagytam valamit?


+kérdés: anyakönyvvezetőhöz hol, hogyan lehet bejelentkezni, mikor érdemes? A lagzi helyszínére hívnánk ki (Budapest), akkor a helyszín kerületéből kellene hívni az anyakönyvvezetőt vagy a bejelentett lakcím kerületéből, vagy ez teljesen irreleváns? Sose voltam még anyakönyvvezetőnél, hol található ilyen ember- okmányiroda, valamilyen városháza (????), egyéb intézmény? Vidéki lány vagyok, Budapesten halvány lila gőzöm sincs erről a kérdésről.


Előre is köszönöm a segítséget!



2016. júl. 16. 13:40
 1/5 anonim ***** válasza:
gyűrűk, dekoráció, ruha, fehérneműk, cipők.
2016. júl. 16. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
76%
Menyasszony, vőlegény. Ha nem tudod hogy mi kell hozzá, kérj meg egy esküvőszervezőt, hogy bonyolítsa le. Ez is egy szakma. Ennyi erővel a menyasszonyi ruhát is varrhatnád magadnak.
2016. júl. 16. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A lakcímed nem lényeg, onnan kell hívnod az anyakönyvvezetőt ahol az esküvő lesz. A mi esküvőnk Orfűn volt, tehát az orfűi önkormányzathoz kellett bemennünk, hogy nyilvántartásba vegyenek. Hivatalosan 1 évvel korábban be lehet jelentkezni, de minket leráztak, hogy nincs még naptár, így a júniusi esküvőnket decemberben jegyezte be, de bemenni ráértünk márciusban hogy a hivatalos jegyzőkönyvet kitöltsük. Azt javaslom előbb válasszátok ki a helyszínt (ha az időpont kötött mint nekünk pl.az évfordulónk akkor persze azt) és hívjátok fel az illetékes anyakönyvvezetőt, ő mindent el fog mondani.
2016. júl. 16. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Menyasszonyi ruha, mennyecske ruha, cipő, váltó cipő, vőlegénynek öltöny, virágok. Ezen kívül csak apróságok. Nálunk pl.volt homok ceremónia (még jó is hogy nem gyertya gyújtás mert nagy szél volt, és szabadban volt a ceremónia), ujjlenyomat fa ami nagyon ötletes szerintem és tök jópofa lett. Más most hirtelen nem jut eszembe.
2016. júl. 16. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Elmondom mi milyen szolgáltatókat vettünk igénybe. Határ a csillagos ég, meg nyilván az igények változóak. Nekünk nem volt ceremóniamester sem.


Anyakönyvvezető + ottani dekoros (vele beszéltük meg a bevonulózenét is, pezsgőzést, szülőköszöntést stb).

Templom (a pap a jegyesoktatás és esketés miatt, illetve a sekrestyés, aki az ottani dekort intézte).

Szálloda. Ott intéztük a saját rendezvényszervezőjükkel az ételt, italt, süteményt, esküvői tortát és zongoristát.

Dekoros, aki a virágokat, csokrot, székszoknyákat, stb intézte.

Fotós.

Ruhák (varrónő).


Javaslom, hogy amit lehet vonj össze, magyarán egy szolgáltatónál intézz minél több dolgot, amit csak lehet.

2016. júl. 17. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!