Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ti mit tennétek? Nem azt a nászpárt kaptam amit rendeltem!
Figyelt kérdés
Direkt egyedi marcipánt szerettem volna. Találtam is a neten egy helyet ahol készítenek ilyeneket. Küldtem nekik egy fényképet, mellé leírtam, hogy a menyasszony haja szőke legyen, a vőlegény ruhája pedig fekete. Esküvő előtti napon kaptam meg este (amikor az üzlet már zárva volt). A menyasszony barna volt, a vőlegény ruhája v.barna és fátyol sem volt a menyasszonyon. Sajnos a pénzt ekkor már átutaltam. Egyből írtam egy e-mail, hogy találják ki miként lehetne kijavítani a hibájukat. Esetleg kártérítésre is gondoltam. Erre ma visszaírtak, hogy ha szeretnénk eltenni emlékbe a párt akkor vigyük be az üzletbe (tőlünk legalább 50km) és kijavítják a hibát. Engem ez felháborít! Még a saját pénzem költsem arra is, hogy rendbehozzák a dolgot???? Mit tehetnék?2012. aug. 21. 13:45
2/23 anonim 



válasza:





Ennél nagyobb bajod sose legyen. De most tényleg...
3/23 intrepid 



válasza:





Rossz hírét költeni az üzletnek. Minnél több helyen megírni, hogy mi történt, és kiírni a nevét, címét. Arra figyelj, szó szerint mindent pontosan írj, legyen fénykép, nehogy pbeperelhessen.
4/23 anonim 



válasza:





röhögj egyet és lépj tovább! örülj neki, hogy csak ennyi gondod volt, én nem hiszem, hogy sok mindent elérnél, max. jó sok utánajárással, amit felajánlottak, az meg nem is annyira rossz! (hogy máshogy küldjék ki?)
5/23 anonim 



válasza:





Fogtam volna egy kevés marcipánt, és kevertem volna fekete és szőke színeket bele, hogy átvarázsoljam a díszt. Amúgy meg dugják fel maguknak. Itt tényleg a fogyasztóvédelem az illetékes. A minimum, hogy visszakapd a pénzedet.
6/23 A kérdező kommentje:
Itt az a probléma, hogy én az egyediségért fizettem. Amilyen párt kaptam, olcsóbban megvehettem volna egy üzletben... Elmenni biztos nem fogunk, mert annyit nem ér. A fogyasztóvédelem meg lehet nem foglalkozna velem. Arra gondoltam, hogy mit írjak vissza nekik? öveteljek vissza pénzt? Mennyit? Annyira sajnálom, hogy átutaltam már idő előtt. Hülye voltam...
2012. aug. 21. 14:04
7/23 anonim 



válasza:





Lepontoztátok a kettest, pedig igaza van: soha nagyobb gondotok ne legyen. Szívből kívánom. Fogyasztóvédelemhez egyébként mehetnél, de hosszadalmas a herce-hurca. Az is csak pénzbe kerülne! Sok idő is, de te tudod, hogy megéri-e. Inkább fogd fel úgy, mint egy bosszantó eseményt, amin túl kell lépni. Az unokáidnak már nevetve mesélheted ezt az esküvői bakit :)
8/23 anonim 



válasza:





próbáld meg nagyon kedvesen megbeszélni ezt velük, ha felveszel egy bunkó stílust, tojni fognak rád, szépen magyarázd így el, először levélben, hogy legyen nyoma, majd egyből hívd fel őket!
9/23 anonim 



válasza:





Értem már. Nos ez tényleg átverés, a fogyasztóvédelmet érdemes megkérdezned, hogy mit ajánlanak. Le van írva valahova, mit rendeltél? Van közeli fénykép a tortáról? Mert ezek akár alapja lehetnek egy kártérítési eljárásnak is.
10/23 A kérdező kommentje:
A párt csak szombat délelőtt kaptam kézhez egyébként. Előtte este tulajdonképpen csak egy képet láttam róla.
Igazából az esküvőmet nem rontotta el, meg senkit nem érdekelt a színösszeállítás. De ha egyszer valamit megbeszélünk, akkor ne mást küldjenek!
2012. aug. 21. 14:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!