Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ki fizetett dekorost az esküvőjén?
2éve mi felkértünk dekorost. asszem 400k volt a term + híd +8asztal.
meg volt benne még ültetési rend meg ilyesmik.
Mi 100.000 ft-t fizettünk a dekorosnak, tökéletes munkát végzett. Ő hozta a köszönőajándékokat is (kis pici kövirózsák, és a beléjük szúrt táblácska volt egyben az ültetőkártya is), virágdekoráció az asztalokra, a menüsort ő nyomtatta ki, a gyűrűhordozót is ő csinálta, plusz a homokceremóniához ő szolgáltatta a homokot-üvegcséket. Mindezt azon felül, hogy a helyszínt szuperül feldíszítette, bár ott igazán nem volt sok dolga, mert amúgy egy nagyon szép étteremben voltunk, szóval csak pár oszlopra rakott valami ledes-kendős dolgot meg ilyesmi. Az asztalokra a terítőket/futókat és a székszoknyákat a helyszín biztosította, de ha nem lett volna, akkor ő is tudott volna ilyet hozni.
Mindezt Budapesten. Én nem éreztem felesleges költésnek, azóta is öröm nézni a képeken a helyszínt, tényleg gyönyörű volt. Én nem is értek hozzá, és kézügyességem sincs sok, szóval nem tudtam volna semmi hasonlót se összehozni, ha magamnak csinálom, annak nagyon gagyi hatása lett volna, szóval részemről bőven megérte.
Nekem kötelező volt a helyszín miatt, elsőre meg is ijedtem, de utólag nem bántam meg. Úgy ment, hogy minden csak "bérlés" ami újrafelhasználható - gyakorlatilag azért fizettünk, hogy felrakják ezeket. 80 ezer forintból meg is volt az egész, és volt fényfal, szépséges asztalterítő, dekorszalvéta, csokor, székdíszítés (a székszoknyát nem szeretem ezért csak masni volt rózsával), plafonról lógó drapériák, köztük fénysor, csokor a főasztalon, esketőasztal díszítés (külön olyan színű szegéllyel, mint amilyen a menyasszonyi ruhám szalagja volt) de még a menyasszonyi csokrom is ők csinálták.
Egyrészt azért nem bántam meg, mert ennél sokkal horrorabb árra számítottam, másrészt jó volt, hogy nem nekem kellett idegeskedni a felrakással/leszedéssel. Plusz, jól alkalmazkodtak ahhoz az igényemhez, hogy én szeretek mindent minél hatékonyabban letudni: mivel már ismerték a terepet, egyszer sem kellett kibumlizni a helyszínre hogy átbeszéljük, mi legyen. Minden egyeztetés telefonon és emailben ment úgy, hogy képeket küldözgettünk egymásnak. Összességében szerintem jóval hatékonyabban ment a szervezés, mintha magam rohangáltam volna mindenért.
Azért azt sem bírtam ki, hogy néhány dolgot ne magam csináljak, pl. menükártyák, ültető és köszönőajándék. Ezt csak azért teszem hozzá, mert szeretnék rávilágítani, hogy a dekoros nem "mindent vagy semmit" alapon működik, kiválaszthatod, hogy mi az, amit magadnak csinálsz és mi az, amire őt kéred fel. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!