Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Május 29. az eskuvonk datuma, de ugy erzem meg sehol sem tartunk. Hogyan szervezzek eskuvot?!
Ami van:
Helyszin, Ceremoniamester, DJ, Fotos-videos, szertartasvezeto, sminkes, fodrasz, menyasszonyi ruha.
A meghivok meg keszulnek, a bevonulo zenekrol fogalmam sincs, a dekor is nyogve nyelos. Gyuru meg csak otlet szinten. Ami meg neheziti a dolgot, hogy kulfoldon elunk. Azt se tudom, hogy mi miutan kovetkezik. Tudna valaki segiteni?
Teljesen elveszve erzem magam. Sokszor ezzel is almodom, hogy ott vagyunk az eskuvo napjan es meg az asztalteritok sincsenek meg, pedig mar jonnek a vendegek. En nem gondoltam volna, hogy ez ennyire nehez. Sajnos az eskuvoszervezo nem fer bele a keretbe.
Hàt, te enyhén jòl àllsz :)
Én 3 hónap alatt szerveztem le mindent, a DJ-t / ceremóniamestert konkrétan a lagzit megelőző héten, és szuper volt minden.
Igaz, nàlunk csak 80 fõ volt, és nem akartunk nagy felhajtást, inkább azon volt a hangsùly, hogy bulizzunk egy jót. Eleinte ceremóniamestert sem akartunk,meg DJ-t se, aztán utólag làttuk, hogy maradt rá keret, és akit találtunk, az egyben elvállalta mindkettőt, és nem csalódtunk.
Bevonuló zene : vàlasszatok valami olyat, ami mindkettőtöknek jelent valamit, mondjuk amire megismerkedtetek, vagy sokat hallgattàtok.
Mi a meghívó dolgot egyszerűen megoldottuk. Csinàltunk egy weboldalt az esküvőnek (bármelyik ingyenes programmal kb 2 órás meló) amire feltettük a helyszínt, a tudnivalókat, és a végén feltöltöttük a képeket. Itt csinàltunk egy visszajelző oldalt (amin rajta volt, hogy jön vagy nem, ha igen, kivel) és egy szép elektronikus meghívót, az oldalra vezető linkkel, amit mailben elküldtünk a meghívottaknak. Csak a szűk csalàd kapott papír alapùt, senki sem sértődött meg, sőt sokkal egyszerűbb volt a kezelése, mert a vendéglista kitöltése így automatikus volt.
Gyűrű : ha külföldön éltek, most januárban vannak a nagy leàrazàsok, még az is elképzelhető, hogy olcsóbban juttok nagyobb választékhoz, mint otthon.
Dekor : mi magunknak csináltuk. Igaz, anyòsom rajztanár, ez sokat segített. Igazából a dekor lényege, hogy kiválasztod a színkombinációt (két szìn, ami jól megy együtt).
Aztán elmész egy dekorboltba, először csak nézelődni, és ötletet merítesz.
Gondolom virágos lesz, őt megkérheted, hogy a színkombinációval azonos színű (vagy harmonizáló) csokrot készítsen (nálunk pl elefántcsont - bordó kombináció volt) és rendelj pár dekort az asztalokra is.
Az étterem általában tud biztosítani az általad kiválasztott színben dekorációt (asztalterítő, asztalkendő, szalvéta) ezt velük kell megbeszélni. De többnyire ezt szokták vállalni, max megkérik, hogy esetleg te vedd meg a szalvétàkat, de ez sem jellemző, ugyanis ők ismerik az asztalaik dimenzióit, elrendezését...)
Ezen kívül marad : menükártya, amit az étteremmel egyeztetve magadnak is elkészíthetsz számítógéppel (vannak szép betűtípusok, kb 5 perces munka) aztán keresel egy olyan reprost aki valami szép papírra kinyomtatja, összetekered, átkötöd szalaggal, kész. Ugyanez az ültetési renddel, aztán kiteszitek valami nagy táblára a terem elé. Én mondjuk kartonra ragasztgattam, az sem lett rossz.
Ezen kìvül más nem nagyon volt, ami fejtörést okozótt volna. Igazság szerint amit itt leírtam, az simán lehet hétvégi közös program a vőlegényeddel. Gondolom számítógépetek, meg internetetek van.
Sok boldogságot, nem vagy elkésve semmivel!
Az esküvőszervezés baromi stresszes. De május vége az még 4 hónap, szóval nyugi! Ahogy nézem, a fontos dolgok már megvannak, tehát nem kell aggódni.
A meghívóra mi 2 hónappal az esküvő előtt kértünk árajánlatot, de 2 hét alatt megvolt az egész, ráadásul olcsón. 150 forintért nyomtatták darabját. Van, ahol 400-at is elkérnek egyért. Gyűrűt is simán megcsinálják 2 hét alatt, ha kiválasztjátok, milyet akartok. Dekor egy értelmes helyen benne van a helyszín árában, ahol nincs, oda nem érdemes menni. A nyitótáncunkat mi 1 hónappal az esküvő előtt tanultuk be, vettünk 3 alkalmat egy tánctanártól.
Arra jöttönk rá, hogy rengeteg pénzt, időt és idegességet lehet spórolni, ha a fölösleges dolgokat kihagyod vagy minimalizálod. Pl. ültetőkártya totál fölösleges. Lufik úgyszintén fölöslegesek, max ha sok gyerek van. Nekünk nem volt se vőfély, se ceremóniamester és nem is hiányzott, azt a pár dolgot a DJ simán felkonferálta. Esküvőszervező is csak a konfliktusokat szülte volna, mert mi szeretünk mindent magunkak kiválasztani, nem akartuk, hogy más szóljon bele meg intézkedjen.
Azt mondjuk nem értem, hogy ceremóniamester és szertartásvezető az hogyhogy két külön ember?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!