Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Együttélés » Valaki tud tanácsot adni?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Valaki tud tanácsot adni?

Figyelt kérdés
Az van hogy pár napja költöztem el anyukáméktól a barátomhoz. 19 éves lány vagyok és nagyon buntudatom van mivel már nem fog járni gyerek tartás és azt mondák hogy ez miatt nem tudják fizetni a házat én viszont nem tudok mit csinálni ha visszamegyek a baratom szakít velem és nem akarok még több csalódást okozni, anyum mondta is ha változok megszakítja velem a kapcsolatot.. nem szeretném ha miattam esne valami baja vagy nem szeretnék fájdalmat okozni senkinek. Fogalmam sincs mit tegyek vagy folytassam az érettségit jelenleg dolgozok és kezdő vagyok de fogalmam sincs mit tegyek egész nap stresszelek és sokat sírok, valaki tudna segíteni vagy tanácsot adni?

2022. júl. 12. 22:28
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
100%
Gyerek tartás?
2022. júl. 12. 22:33
 2/25 A kérdező kommentje:
Igen, mert még iskolába jártam és ilyenkor még jár
2022. júl. 12. 22:34
 3/25 anonim ***** válasza:
100%

Elég kamu szaga van ennek anyukád részéről, hogy azért ne tudnának fizetni valamit, mert nem jár gyerektartás ami alapból nem egy nagy összeg.

"jelenleg dolgozok "

Így tudnál neki anyagilag segíteni.

De nekem ez kicsit olyan, hogy mindkét fél részéről ott van egy parányi érzelmi manipuláció ami nem szép dolog.

2022. júl. 12. 22:35
 4/25 anonim ***** válasza:
95%
Csak azért kérdem, mert normál esetben az már nem is jár utánad.
2022. júl. 12. 22:35
 5/25 anonim ***** válasza:
100%
Jah hogy még középsuli.
2022. júl. 12. 22:36
 6/25 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy meg nem mindegy? Nem a te hibád, pár hónap és amúgy se kapnának utánad semmit. Anyád nem normális, ha ezért téged hibáztat. Amúgy is azt a pénzt RÁD kellene fordítania, azért kapja.
2022. júl. 12. 22:37