Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha valaki fiatalabbnak néz ki az előny vagy hátrány?
Figyelt kérdés
Itt vagyok 21 éves mégis 15-16-nak mondanak.2018. jan. 3. 20:25
11/19 anonim válasza:
ha a fiatal koru lanyokra gerjdedsz elony.
12/19 Judit58 válasza:
előny lehet de vigyázz mert a pedofil is megtalálhat..azt meg nem biztos h akarod..
13/19 anonim válasza:
Nyugi, egy tanuany szerint ok (mi) tovabb fogunk elni
14/19 anonim válasza:
Lány vagyok, ugyan ez a bajom. Én utálom. Ciki amikor bemegyek a dohányboltba és már mindenki bámul, én meg pironkodva kereshetem elő a személyimet minden egyes alkalommal. Egyszer az egyetemen egy tanárom megkérdezte mikor késve érkeztem, hogy elvtévedtem-e,hallgató vagyok-e ott? (30-40es macák között levelezőn persze hogy önálló jelenség vagyok xD)
15/19 anonim válasza:
Nyilván jó, ha jól tartod magad. Ezt a részét én is szeretem. De nekem így harminc fölött hiányzik, hogy felnőttként kezeljenek, pontosabban a koromnak megfelelően. Ez persze inkább új vagy felületes kapcsolatokban nyilvánul meg. Aki ismer, nem kezel fiatalabbként. Ettől még nem esik jól a boltban, hivatalokban, új munkahelyen stb. Nem mintha a huszonévesek gyerekek lennének, de nyilván más a mentalitás egy igazán fiatal felnottnel. Nekem gyerekeim vannak stb, nem jó már amikor diáknak néznek.
16/19 anonim válasza:
Én is 15-16 nak nézek ki,és nem mindig jó :D mert bizony mindig megkapom az aranyos kiscsaj jelzőt :D 21l
18/19 anonim válasza:
10-15 év múlva lesz nagy előny. 35 évesen símán lehet majd 20 éves csajod.
19/19 anonim válasza:
32 éves leszek, de 18 éves tini csajnak néznek. Nem hiszik el a személyim valódiságát. Nekem nem baj. Max 50 évesen fogok 30-nak tünni. :)
Kapcsolódó kérdések: