Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha valaki nő három pénzes középkorú pasitól pl. mérnöktől, közgazdásztól, informatikustól válik el, akkor ez hány milliót hozhat körülbelül, van olyan aki direkt a válópénzekért házasodik?
csak akkor kapna lóvét válásnál, ha közös vagyonnal rendelkeznek, ergo házasságkötésnél így állapodnak meg.
ez meg már egyre ritkább, mivel a férfiak már az évtizedek és a mások lehúzós tapasztalataiból okultak.
hogy csak úgy nem dobjuk ki a fele vagyonunk, mert jött egy nő az életünkbe.
Csak a házasság alatt szerzett vagyon a közös.
Azonkívűl a fenti szakmában sok nő is tevékenykedik. Főleg a közgazdászok között.
Én pl. építészmérnök vagyok.
Rohadt unalmas már, hogy itt egyesk úgy állítják be, hogy minden nő 120 ezerért robotol és magától nincs semmilye.
N
"Csak a házasság alatt szerzett vagyon a közös."
És még az sem teljesen, mert például a házasság alatt örökölt vagyon sem közös.
Egyébként, volt barátnőm aki jobban keresett mint én, mégsem éreztem magam hozományvadásznak (sőt a végén én szakítottam, pedig ott csak bele kellett volna ülnöm a családjánál a tutiba), és volt párom, aki piszkosul rosszul keresett, de egy pillanatig sem érezte úgy, hogy pumpol.
Nem tudom, hogy itt a GYK-n miért terjedt el, hogy a nők csak a férfiak pénzére hajtanak, és kizárólag pénzzel lehet megszerezni őket. Mérnök vagyok, jól keresek, de sosem találkozta még ezzel a pénzéhes tömeggel, amiről a GYK egyfolytában szól, és gyanítom, hogy a kérdező férfiak nagy része sem, mert különben nem nyíknának, hogy pénztelenek, és ezért nincs nőjük.
"Nem tudom, hogy itt a GYK-n miért terjedt el, hogy a nők csak a férfiak pénzére hajtanak, és kizárólag pénzzel lehet megszerezni őket."
Egyszerű. Mert a gazdag pasasok valamiért hosszútávon sohase szinglik, és olyan nőt kapnak meg, amilyet akarnak.
Forrás: Andy Vajna.
""Csak a házasság alatt szerzett vagyon a közös."