Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Nőgyűlölő lettem?

Figyelt kérdés
Huszas éveim végét taposom,nem vagyok már kamasz.A nőkkel rengeteg kudarcom volt.Főleg csak az volt.Így mostanra eljutottam egy olyan lelki állapotba,ahol kezdtem őket burkoltan gyűlölni.Néhány hete kezdtem ezt érezni és egyre jobban erősödik az érzés bennem.Általánosítva nagy bosszúvágyat kezdek érezni a nők iránt.Én nem akarom ezt érezni,de ez van.Arra gondolok,hogy ott teszek keresztbe minden nőnek,ahol csak tudok,persze burkoltan.A pozíciómból kifolyólag,ahol még kezdő vagyok ,erre lesz lehetőségem.Azért is jutott eszembe.

2013. júl. 30. 09:03
1 2 3 4
 31/36 anonim ***** válasza:
Igen, csak az a baj, hogy nem ez a helyes út, mert az csak pusztulást hoz... A normális az lenne, hogy a boldogságra kellene törekedni.
2013. aug. 13. 18:36
 32/36 anonim ***** válasza:
41%
Mentális problémád van, és ez nem tréfadolog. Fordulj szakemberhez, és mondd el neki ezeket. Nem akarsz ilyen lenni, de mégis erősödik benned egy ilyen felfogás. Ez belső ellentmondás, ami azonnal rámutat arra, hogy nem vagy egészséges fejben.
2013. aug. 21. 13:11
 33/36 A kérdező kommentje:

És ki lenne a szakember?...a pszihiáter vagy pszihológus..

nekem nem kell bemutatni őket

2013. aug. 21. 17:23
 34/36 anonim ***** válasza:
Ja hogy voltál már ezzel a problémával pszichológusnál? Meddig jártál egyébként?
2013. aug. 21. 17:38
 35/36 A kérdező kommentje:
Nem voltam ezzel a problémával,csak ismerem őket
2013. aug. 21. 17:49
 36/36 anonim ***** válasza:
100%