Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Nőgyűlölő lettem?

Figyelt kérdés
Huszas éveim végét taposom,nem vagyok már kamasz.A nőkkel rengeteg kudarcom volt.Főleg csak az volt.Így mostanra eljutottam egy olyan lelki állapotba,ahol kezdtem őket burkoltan gyűlölni.Néhány hete kezdtem ezt érezni és egyre jobban erősödik az érzés bennem.Általánosítva nagy bosszúvágyat kezdek érezni a nők iránt.Én nem akarom ezt érezni,de ez van.Arra gondolok,hogy ott teszek keresztbe minden nőnek,ahol csak tudok,persze burkoltan.A pozíciómból kifolyólag,ahol még kezdő vagyok ,erre lesz lehetőségem.Azért is jutott eszembe.

2013. júl. 30. 09:03
1 2 3 4
 11/36 anonim ***** válasza:
85%

De hát,nagy ám a Világ?!

Komolyan nem akarlak leszólni,mert fogalmam sincs,hogy mit tapasztaltál eddig,de akkor is....annyi nő/lány van,hogy az nem igaz,az élet az meg túl rövid,hogy ilyenekkel foglalkozz.

Tény,hogy én is megörülök,hogy milyen hülyék,vagy gátlástalanul ostobák tudnak lenni,de ez van....

De ha odaakarsz cseszni nekik,rajtam ne múljon Tesa..csapassad!!

2013. aug. 3. 19:28
 12/36 anonim ***** válasza:
38%
Egyetértek az útólsóval! Meg mi az, hogy felszínesek meg kétszínűek a nők mikor a férfiak között is ugyanúgy vannak. Istenem nőjetek már fel!
2013. aug. 3. 19:30
 13/36 anonim ***** válasza:
56%

szerintem tegyél be nekik ott és ahová csak tudsz! ha magas beosztásban dolgozol, akkor még "sorba is állnak a pofonért"

ez az élet rendje lányok! minden akciót reakció követ! szemetek vagytok és gomba módjára teremnek az ilyen mentalitású alakok akik törlesztik a kölcsönt. a számlát valakinek mindig ki kell fizetni!

2013. aug. 3. 19:44
 14/36 anonim ***** válasza:

#8:

Rossz a képleted, így kell kiszámolni: [(B/100)+K]*P

2013. aug. 3. 19:50
 15/36 A kérdező kommentje:

# 13