Kezdőoldal » Ezotéria » UFO észlelések » A Holdutazás átverés volt?

A Holdutazás átverés volt?

Figyelt kérdés

Több érdekes tudományos alapokon nyugvó cikk létezik arról, hogy maga a TV-ben leadott holdutazás nem valódi. Hamis, itt a földön vették fel. A Holdat megközelítve az űrhajósaink elkiáltották magukat : Jézus már itt vannak !!


Ezek után egy órás szünet következett, majd a leadott állítólagos holdraszállás, melyben sok dolog hibázik : A zászlót fújja a szél, ide oda libbenti. A fényviszonyok miatt a kövek árnyéka teljesen másfelé esik. Van fényszóródás, amely csak légkörben lehetne, az a baj, a Holdnak nincs légköre :P


estig sorolhatnám, akiket érdekel itt olvashatja [link] Több ufómagazint átolvastam, melyek ezt az elméletet nem tudták cáfolni, így levonható az egyetlen ésszerű tudományos következtetés, mely szerint a TV-ben leadott űrséta : átverés, melynek egyetlen célja, hogy ne kelljen beismerni az UFO bázisokat a Holdon. Az idegenek, reptíliánok Holdon tőrténő tartózkodását. a Holdutazás átverés volt?


2015. márc. 25. 18:36
1 2 3 4
 21/32 A kérdező kommentje:

"Annak ellenére, hogy több bizonyíték is van az Apollo-11 holdra szállására, néhány felvétel egyérelműen arra utal, hogy földi körülmények között, néhány 10 méteres távolságból studió reflektorrak történt a megvilágítás - több 100 ezer kilométerről, esetleg 150 millió kilométerröl történő megvilágítás esetén az árnyékok párhuzamosak lennének. Napról, Földről, egyéb objektumokról visszaverődő fény többes árnyékot okozna. "


Pontosan ! És ha valóban voltak a Holdon, mégis minek adták le a földön megrendezett anyagot ? Semmi értelme nem lenne, csak az, hogy nem tudták az eredetit leadni, mert az UFOk a helyszínen tartózkodtak.

2015. jún. 11. 17:41
 22/32 anonim ***** válasza:
75%

"Semmi értelme nem lenne, csak az, hogy nem tudták az eredetit leadni, mert az UFOk a helyszínen tartózkodtak."


Vagy mert:

- rossz minőségűek voltak, legalábbis annyira, hogy a laikus számára élvezhetetlen

- rossza tárolás miatt megsemmisültek a felvételek

- jó minőségűek voltak a felvételek, de alátvány kedvéért volt szükség még néhány "pótfelvételre".

- nem volt szó pótfelvételről, a földi gyakorlatról készültek felvételek,, és azokat vágták össze ügyesen valamelyik említett okból

- Te találtál néhány egyértelműen a Földön felvett anyagot, amiről azt véled, a holdraszállás felvételeként adták elő

- Te magyarázod bele egyes felvételekbe, hogy itt vették fel őket

stb.

Vagyis az UFO-s teóra csak egy, méghozzá nem is a leghihetőbb.

2015. jún. 11. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 A kérdező kommentje:

Az nem érv, hogy rossz minőségűek voltak, mert akkor elmondanák, hogy ezek az eredeti felvételek, de a minőségük rossz, de amit leadtak helyette nem látszanak a csillagok, az is űbergagyi volt. Szóval mindegy :-D


nem titkolták volna el.


Hülyeség, hogy megsemmisűltek a felvételek. Ez miért nem semmisűlt meg ? Minek titkolták volna el? Ezek a felvételek a holdon készűltek a holdraszállás alkalmával nem találtam őket az utcán, hanem a NSA tette közzé. Nem én magyarázom bele, hogy az árnyékok egymással 50 fokos szöget zártak be, ami elképzelhetetlen a Holdon, hanem ott van a képeket. Te tudod mit beszélsz ?M :)

2015. júl. 11. 20:48
 24/32 anonim ***** válasza:
5%

Több variáció lehet,az biztos ,hogy sántítanak dolgok,nem nagyon akarok itt sok dolgot felsorolni,mert mindenki utána tud nézni a neten akit érdekel a téma,de számomra az egyik legmeggyőzőbb érv az a holdautó volt azaz az a tény hogy sehol nincs a holdautónak keréknyoma,még azokon a fényképeken sem ahol több kilóméterre volt lefotózva a leszállási helytől (ennek pl. a google earth-ön is utána lehet nézni azaz a google moon-on).

Viszont számos dolog arra utal hogy a Holdraszállás fotók hamisak,itt egy link ahol lehet csemegézni:


[link]


nem állítom,hogy minden dolog úgy van ahogy Aranyi leírja ,de már ha csak a 20 százaléka igaz ,akkor erősen el kell gondolkozzunk!

Az hogy volt-e ember a holdon,azt nem tudhatjuk,de hogy azok a fényképek amiket elénk tártak hamisak az biztos.

A Holdnak mindig csak az egyik oldalát látjuk,mintha tökéletesen úgy lenne belőve a keringési valamint forgási sebessége,hogy ne láthassuk a túlsó oldalát!

Ha valóban léteznek földön kívüliek,akik rendszeresen meglátogatják a földet,akkor tökéletes leszállóhely-bázis lehet a számukra a hold túloldala,sőt egyes feltételezések szerint maga a hold is lehet egy mesterséges valami.

Vajon a nemzetközi űrállomás (ISS) élő hd kamerái miért adnak mosott képet még 720p beállításnál is? Véleményem szerint nem akarják ,hogy lássunk dolgokat ugyanúgy ahogyan a mai napig nem látunk egy normális fotót a holdról,sem a Marsról ( pedig kint van 2 távcső is a Hubble és a Kepler).

az alábbi linken megfigyelhetitek az ISS élő kamera képeit: 2 online stream van az alsót állítsátok be 720pixelesre és nézzétek meg mennyire mosott a kép!


[link]



Valamint itt egy link amit egy asztronauta csinált egy mai átlagos go pro kamerával állítsátok a videót 720pixelre és nézzétek meg a különbséget!!!


https://www.youtube.com/watch?v=fyvE_B9RxgQ


Vajon miért van az hogy egy sima go pro kamera élesebb és jobb képet csinál,mint amit az online stream kamera ad?A válasz teljesen egyértelmű...pont ugyan azért amiért a mars felszínéről is lebutított-átdolgozott képeket kapunk...menjen az @nyjába a Nasa...teljesen hülyének nézik az embereket!

Tovább nem is ragozom,mert nincs értelme ..aki képben van az tudja miről beszélek,aki meg szkeptikus annak hiába is mondanám,úgyis csak ide böfögi majd a cáfolatait,de csak nyugodtan ,mert pont nem érdekel!!!

2015. aug. 5. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
0%

Szerinted átverés volt? nézd meg az alábbi rövid kis videót és szerintem rájössz....


https://www.youtube.com/watch?v=kFAZoVGxqY4

2015. aug. 12. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
18%

Na akkor egy kis feladvány bár nem a Marsról hanem Holdról!!!

pl egy kép a Nasa-tól ,hol is vannak a keréknyomok? ja tényleg lehet megfogta a két erős űrhajós és kézben vitték oda az autót :D elvégre a Holdon kisebb gravitáció van :D

első kép:


[link]


második kép:


[link]


ti láttok keréknyomot? mert én még mindig nem...


harmadik kép:


[link]


jó volna nekem is ilyen kocsi,biztos keveset fogyaszthat elvégre sehol nem hagy kerék nyomokat :D

2015. aug. 12. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
7%

A 25-ös hozzászólásból kifelejtettem,hogy a linkelt videón látszik,hogy az asztronauta szkafander nélkül van a "Hold" felszínén valamint a "Nap" leszakad :D :D (a Nap alatt az állványt értem ami tartotta az erős fényű lámpákat.

Akit ezen bizonyítékok sem győznek meg az menthetetlenül elhiszi ezt a nagy kamut!

Természetesen lehet ,hogy járt ember a holdon,de amit nekünk leadtak videót stb stb az kamu!!!

2015. aug. 12. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 FüligJimmy88 ***** válasza:
Nem.
2015. szept. 23. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 A kérdező kommentje:

IGen. Kimondhatjuk, hogy a holdraszállás dokumentumai hamisak, ha összességében tudományos igényességgel elemezzük a képeket.


Manapság még az emlétekhez hozzá jön a flat earth elmélet, amit Székely Sándor feltaláló igazolt. A balaton teljes hosszán fél km-rt kellene görbülnie, de te látod a fénylő bólyákat is mindenhol. Nem görbül semmi, ahogy ki is mérte. [link] Nem lehet leszállni a Holdon, mert csak egy lapos korong, akkora mint egy kisebb kerület.Itt van a felszín felett 60 km-el.

2017. aug. 27. 19:19
 30/32 A kérdező kommentje:

Nézd csak ezt a NÁZA képet : [link]


mi a magyarázat arra, hogy a fotókon alig pár 100 méter után lebukik a horizont alá a talaj? A Hold 3000km átmérőjű, sokkal nagyobbnak kellene lennie a látótávolságnak nem?


Ráadásul még csak nem is úgy bukik le a talaj a horizont alá, hogy ívesen, hanem egyszer csak eltűnik és mögötte már csak feketeség van.

2017. szept. 8. 16:47
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!