Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Van olyan aki szivesen átadná...

Jondoe kérdése:

Van olyan aki szivesen átadná a "tudását"? A könyvből tanulható de csak átruházható tudásra gondolok! Köszönöm.

Figyelt kérdés
2016. dec. 25. 23:03
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
50%

fogalmad sincs miről beszélsz. Nincsen ilyen "tudás".

Halvány lila fingod sincs semmiről. Ilyen szupermisztikus okkult ba5zomságot vársz? meg mágiát?

Majd csalódsz akkorát hogy végre kiábrándulsz.



van ismeret és van tudás, a tudás az az ismeret ami élővé vált a személyes tapasztalat által.


olvastál már a dizsnóvágásról vagy csináltad is? Onnantól tudás hogy meg tudod csinálni.

2016. dec. 25. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Tedd a képernyőre a kezed és átadom az összes tudásom neked, mert te vagy a kiválasztott!
2016. dec. 26. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Abból a bizonyos könyből csak akkor tanulhatsz ha aki tud, téged akar utódjának. Ellenkező esetben a könyv kinyitása végzetes lehet. Azt hiszem aki érintett a témában tudja mire gondolok. Csak ilyen személyektől kérnék választ. Köszönöm.
2016. dec. 26. 00:24
 4/11 anonim ***** válasza:
Csak kérdezném,hogy milyen könyvről van szö?
2016. dec. 26. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Igazad van, jondoe!

Csupán könyvből nem lesz senkiből mester. A tanítás/tanulás folyamata megában foglalja a gyakorlati fogások, tapasztalatok átadás/átvételét is.

Ehhez kell a személyes kapcsolat.

A "mesternek" ismernie kell a tanítványát, (ezotériáról van szó!), hogy egyáltalán emberileg éerdemes-e arra, hogy a tanítvány mesterré legyen nevelve. Ez az interneten nem működik.

2016. dec. 26. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Írj priviben.
2016. dec. 26. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Miről szól az èlet? Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. A lènyeges kèrdès, a következő: Mi az èlet? Erre már válaszok ezrei születtek, de helytállóságuk abban a pillanatban semmivè lesz, ahogy eltávolodunk otthonunktól, ès rájövünk, hogy egy porszem vagyunk a vègtelenben. Jelentèseket adunk a dolgoknak, próbáljuk megèrteni működèsüket. Tanulmányozzuk fizikai realitását jelentèseinknek, de messze járunk az igazságtól. Ebben a messzi bizonytalanságban, egymással vitázva, háborúzva èlünk. Kinèl az igazság? A világ nagy kèrdèse. Mindenkinek van igazsága, ès mindenki ösztönösen vèdelmezi. Arra mèg senki sem gondolt, mi lehet a gyógyír. Beismerni, hogy Senkinek sincs igaza a világban, mert senki sem rendelkezik a teljes igazsággal. Ahány ember annyi elmèlet ès minden elmèlet bebizonyítja magát annak, aki hitet vet bele. Talán rossz helyen keresünk, de mièrt? Megtanultunk racionálisan gondolkodni, s elmènk hozzászokott az èrtelmezès e fajtájához. Tudomással bírsz magadról? Úgy hiszed igen, mint mindenki. Sokak számára az èlet a valóság, ami kèzzelfogható, megfigyelhető, rendszerezhető ès kihasználható. Egy objektív világról fantáziálva, nehèz èszrevenni, hogy a kèpzeletet nem hagyták el. Most is működik, ès most is azt mutatja, amiben hisznek. Abban hisznek amit elfogadtak. De csak azèrt hisznek eme valóság nevű függetlensègben, mert elődeik elődei is így tettek. Szokássá vált egy szemlèlet, majd meggyőződèssè, ès igazsággá. Az igazság tudássá a tudás pedig tanulandóvá. A tanoda biztonságossá, bizalmassá. Amit soha nem vettek figyelembe, hogy egyre kevesebb ès egyre szürkèbb a világ, minèl inkább ragaszkodnak egy idejètmúlt felfogáshoz, ami háborút ès szenvedèst eredmènyezett ezidáig ès most is. Az èlet, a valóság megtapasztalásának folyamata. Ezt tanulja meg mindenki, habár így, ebben a formában, szinte soha nem gondol rá. Biztosan a valóságot tapasztalod, ha meglèvő tudásodból szemlèlsz? E szemlèlet is csak fantáziálás. Mièrt? A valóság benned van, folyton alkotod ès változtatod. A valóságot mèg sosem tapasztaltad. Mindíg egy elkèpzelès határolta be figyelmed, ami lehetett igaz, de nem lehetett a teljes igazság. A valóság vagy e? Senki sem több, egy ènkèp sem, egy elkèpzelès sem a testről, mint fantáziálás. A kèpzelet igyekszik megismerni magát mint valóság? Igen. Semmi sem valóság ami azt állíthatná, hogy lètezik az a bizonyos kinti valóság. Amire alkalmazhatnánk ezt a fogalmat, az a tudat, ami önmagát igyekszik megformálni, minden elkèpzelèssel.
2016. dec. 26. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

1#nek igaza is van és nincs is.

Kisfiam, ha tudni akarod miért, írj rám. De ha ilyen pökhendi vagy, előbb változz meg.


Kérdező, minden átruházható ha mélységet nem nézel. Írj rám s szolgálatodba állok.

2016. dec. 26. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Egy nem lètező dolog nem lètező hatásairól ès felhasználhatóságáról olvashatsz a továbbiakban. Ez a dolog az ember, a termèszet, a mindensèg, ès ezek egysèges működèse. Röviden a mágia. Ebben senki sem hisz, mert csak filmekben ès mesèkben lètezik. Az amit manapság a legtöbben a mágia szó alatt èrtenek, nem lètezik. Nem lètezik. Nem látható ès nem kèzzelfogható maga a "mágia". A fizikai világra gyakorolt hatása azonban èrezhető, megtapasztalható. A mágia lènyegèben az energiák irányítása. Minden ami fizikai formában jelen van, rendelkezik nem fizikai energiával. A közeg amit nevezzünk világűrnek, szintèn a nem fizikai energia vègtelen óceánja. Vannak alkotó, èltető, energiák ès vannak lebontó, pusztító erők. Egy erő csak akkor èrvènyesülhet, ha ellentètpárja is jelen van. Ezèrt nem lètezik olyan erő aminek ne lenne ellentète. A mágia gyakorlója szabadon választja meg a felhasználni kívánt energiákat. Az ellentètek azonos termèszetűek de mèrtèkükben különböznek. A mágia gyakorlójának első leckèje az elme feletti teljes uralom megszerzèse. A gondolatok irányítása kèpessègènek kifejlesztèse. A gondolatok, kikapcsolásának ès a teljes csend elèrèsènek kèpessège.

A második lecke az èrzèsek feletti uralom kèpessègènek elsajátítása.

Ezek alapból mindenkiben megvannak, de amitől teljesen elfordul a tudatos figyelem, az tudatalattivá válik. Minden ami tudatalatti, tudatosítható. Az èrzèsek tudatosításával, a gyakorló új szintre èr, ahol az eddig elsajátított kèpessègeit egyszerre kell tudnia használni. Ezen a szinten, elmèje csendjèben nyitott figyelemmel, tudatosítania kell saját energiatestèt( lelkèt ). Az energia èrzèkelèsènek kèpessègèvel, már bepillantást nyerhet a mágiának nevezett jelensèg, működèsi mechanizmusába. Ennek a mechanizmusnak a megèrtèsèvel, az energiák irányíthathatóvá válnak. Tudatos figyelemmel, összpontosított akarattal, kellő energiamennyisèggel, előidèzhet változásokat a saját èletèben, másokèban, a világban. A gyakorló saját energiaszintjènek emelèsèvel kèpessè válik a termèszeti erők feletti uralomra is. Az energiaszint növekvèse ès növekvèsènek mèrföldkövei.

Az első szinten használhat a gyakorló gondolatokat, energiája növelèsèhez, a második szinten már a tèrben kèpes èrzèkelni ès felhasználni a jelenlèvő energiákat, pèldául a bolygóèt. A magasabb szinteken ahogy azt a règi Egyiptom papjai ès uralkodói is tettèk, a nap erejèt, vagy a galaxis centrumának erejèt.


De ne szaladjunk előre. Első ízben az emberek alkotta elkèpzelèsek hiányosságaival találjuk szemben magunkat. Jelentèst adnak valaminek amit megfigyelnek, bár teljes ismerettel az adott dolog, esemèny, hatás, termèszetèről ès okáról nem rendelkeznek. A második dolog ezeknek a hiányosságoknak az illúzióvá hatalmasodott valósága ès annak hatása a társadalmora. Az ember normális akar lenni, mint mindenki más. Ezt már korán mindenkibe nevelès címszó alatt beprogramozzák, hogy a kèsöbbiekben ne legyen szabad egyènisèg ès az elvárásoknak megfelelően működjön mint valamifèle alkatrèsze a társadalomnak ès a gazdaságnak. A piac számára ez a sziklaszilárd alap, amire a társadalom feletti kènyszert ki lehet alakítani. A Normális fogalommal az a baj, hogy az egyènnel azt èrezteti, hogy ő tehetetlen ès akarata nem èrvènyesülhet, viszont tennie kell azèrt, hogy befogadják a társadalomba ès elismerjèk. Fel kell adnia, vágyait, álmait egyènisègènek szerves rèszeit, mint pèldául az èletcèlját, hogy helyet kapjon a normálisak között. A gyakorló az első szintet meghaladva ezeket a hiányosságokat látni kezdi ès nyomasztják majd. Nem szabad ès nem is kell ezeknèl megállni. A figyelmèt tovább kell lendítenie pozitív irányba, hogy energiája növekedjen. Mivel ekkorra már a tisztánlátás kèpessègèt bizonyos fokig elsajátította, a dolgok valódi okát is látja. A feladat a fejlődès lendületènek fenntartása ès fokozása. Ezek a társadalmi normák is megváltoztathatók egy magasabb szinten.

2016. dec. 26. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

"Abból a bizonyos könyből csak akkor tanulhatsz ha aki tud, téged akar utódjának. Ellenkező esetben a könyv kinyitása végzetes lehet. Azt hiszem aki érintett a témában tudja mire gondolok. Csak ilyen személyektől kérnék választ. Köszönöm."


Igen. Ezt én is úgy tudom, hogy a könyv kijelől téged, ha érdemes vagy a tudás megtapasztalására és jeleket is ad. Cunami, orkán és földrengések is lesznek.

2016. dec. 26. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!