Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Ez lehetséges, ha már én...

Ez lehetséges, ha már én lettem beteg? (kifejtés lent! )

Figyelt kérdés
Az unokatesóm tök beteg volt már pár napja (tüszős mandula gyulladás,vírus,stb.).Én csak annyit értek az "auradinamikához",amennyit olvastam róla könyvekben,de már most próbálkoztam azzal,hogy energia átvitellel meggyógyítsam szerencsétlent,bár mondom,még csak igencsak kezdő vagyok,gondoltam nem árthat.Minden eszköz segítsége nélkül csak koncentráció által próbáltam egy kis gyógyítással,hátha lesz belőle valami.Aztán ő most hála az égnek már sokkal jobban van,míg én dögrováson.Lehetséges,hogy emiatt?Nem mondom,ha már vírusos betegségben szenvedett,azt én is simán elkaphatom,de ahogy az én állapotom romlik,az övé egyre jobb.Lehet benne valami vagy csak túl soikat képzelek bele?Jah,meg azt ki ne hagyjam,hogy mindemellett a gyógyításos próbálkozásom mellett még a lakást és a családot is igyekeztem "takarítani a negatív,rossz dolgoktól".
2011. jún. 13. 17:24
 1/3 anonim ***** válasza:
Bocsi de ez hülyeség. Nem attól fogsz meggyógyulni, hogy valaki azt gondolja, hanem a gyógyszerektől, illetve az immunrendszeredtől. Valószínűleg ő még gyógyulófélben van, te meg elkaptad tőle vagy mástól.
2011. jún. 13. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Olyan lehet, hogy valakinek van olyan képessége, hogy esetleg gyógyítani tud, viszont ettől nem fogja visszakapni a másiktól, úgy értem nem fog csak azért leromlani a saját állapota, mert a másiknak segített... de szerintem is csak a te esetedben arról van szó, hogy tesód már gyógyul, te meg elkaptad tőle és azért vagy rosszabbul, ő meg már jobban.
2011. jún. 13. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat,főleg Neked,Dien!


az első válaszolóhoz:Szkeptikusok minek jönnek ebbe a kategóriába válaszolgatni?!nem vágom!

2011. jún. 14. 02:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu