Van olyan ember aki ennek az oldalnak a segítségével sikeresen elsajátította a telekinézist?
Figyelt kérdés
[link] Ha igen, milyen eredményeket ért el? Azok az információk amik ezen az oldalon voltak, helytállónak bizonyultak? Szkeptikus, viccelődő válaszokat nem kérek.2011. máj. 26. 19:46
11/15 anonim válasza:
Most ez komoly, hogy ha azt képzelem, hogy villám járja át a testem akkor elektromos gömböket fogok tüzelni? Hát nekem ez eléggé hihetetlen...
12/15 A kérdező kommentje:
Nekem is, ezért tettem fel ezt a kérdést.
2011. máj. 27. 10:22
13/15 anonim válasza:
Lehet, hogy kivitelezhető, hiszen az agy termel elektromos áramot, de szerintem puszta "képzelőerővel" ezt lehetetlen megvalósítani. Nagyon komoly agykontroll képzettség kell ehhez amit maximum évek, évtizedek folyamatos gyakorlásával lehetne elsajátítani.
14/15 anonim válasza:
Minden lehet. Orvostan hallgató vagyok Debrecenbe. ÉS a tanár azt mondta, hogy agyunk pár % át használjuk ki. És nem tudják most se ,h a tobozmirigynek mi a szerepe,és szerintük az a bizonyos 3 szem ott van. Ha azt az ember tudná használni akkor a semmiből tudna teremteni. Szóval telekinézist is !
15/15 anonim válasza:
"Ha azt az ember tudná használni akkor a semmiből tudna teremteni."
Ez még semmi...
Nézz utána mi volt az Atlantiszi korban....
Na...És ez a "kor" vagyis az aranykor kezdete lesz 2012-ben ha valaki nem tudná...és az aranykorban minden ilyen spirituális dolgot tudni fogunk...Szóval aki a földön marad 12után (mivel nem mindenki fog ittmaradni...)
az fogja tudni ezeket a dolgokat...én legjobban a teleportot várom...de jó lesz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.