Mit szóltok ahozz hogy zárás időpontja után a vendég leszrja és ül tovább?
Figyelt kérdés
2018. aug. 9. 13:46
11/19 anonim válasza:
"Zárás előtt 15-20 percel udvariasan szólni kell, hogy zártok. "
Zárás előtt még pont 15-20 percig minden belefér. Ahol nem szolgálnak ki, pedig még be se zárt, oda én többet nem megyek. Levonom amit kel kell belőle.
12/19 anonim válasza:
4 csillagos hotel éttermében úgy szóltak, hogy menjünk, hogy lekapcsolták ránk a villanyt, nem kis cehet fizettünk pedig ott, nem mellesleg minimum 2-3 szobában a cégük dolgozói vannak szinte mindig, sőt szerintem most vagy 20an ott vannak meg a partnerek....én azóta nem vittem oda senkit, bevételtől nem estek el, mert a másik éttermükben normális a kiszolgálás, és oda vittem már vendéget, de legalább az én borravalómtól elbúcsúzott az ottani személyzet
14/19 anonim válasza:
12# Micsoda pofátlan emberek! Lekapcsolják a villanyt... szép! Jól tetted, hogy oda nem viszed többet őket..
15/19 anonim válasza:
#14 szólni is lehetett volna, nem 20 perccel a zárás előtt egy üzleti vacsorára lekapcsolni a villanyt, pláne úgy, hogy sokat járunk oda, ismernek, simán szólhattak volna....kicsit elhúzódott a vacsi 9:40 volt és 10:00kor zárnak (másik éttermükben tudtak szólni, sőt tovább is maradtak egyszet miattunk)
18/19 anonim válasza:
Egy jó vendéglátóhely addig van nyitva, amíg vendég van. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!