Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Pofátlan kiszolgálás, még...

Pofátlan kiszolgálás, még pofátlanabb tulajdonos, mit lehet ilyen helyzetben tenni? Munkaidőben ittas pincérek?

Figyelt kérdés

Nemrégiben egy étteremben a kiszolgáló pincér nagyon pofátlan volt velem, minősíthetetlenül viselkedett, tátott szájjal távoztam a helyszínről, úgy gondoltam segítséget kérek a tulajdonostól, és leírom mi történt.

A tulajdonos válasz még jobban megdöbbentett, azt mondta hogy nem érdekli mi történt, és hogy ő töltött italt a pincéreknek. Nem érti mi a gond, de láttam rajta nincs kivel beszélni...

Dühítő, hogy ilyen éttermek üzemelhetnek, és nem is egy kocsmáról, hanem egy színvonalas luxusvendéglőről van szó.

Nem hiszem érdemes tovább menni, mert bizonyítani nem tudom, hogy mi történt... Nektek volt már ilyen?


2018. jún. 4. 21:58
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
100%
Vásárlók könyvét elkérted? Nekem is kicsit furcsa, hogy nem írtál részleteket.
2018. jún. 5. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
72%

"egyszer az ipolytarnóci ősmaradványos kiállítás után mentünk el egy közeli étterembe. "


Színvonalas luxusvendéglőbe?:-)

2018. jún. 5. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%
Engem is érdekelne a másik fél története. Úgy teljes a kép. Kérdező is nagyon hallgat, ez is elég gyanús
2018. jún. 5. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
92%
#12 nem emlékszem, rég volt, még tinédzser voltam. de szerintem a rendes kiszolgálásnak függetlennek kéne lennie a "luxus" mértékétől
2018. jún. 5. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
86%
#14, a színvonalat többek között a kiszolgálás minősége is meghatározza. Itt pontosan azért kételkedünk néhányan a kérdező sztorijának hitelességében, mert színvonalas étteremben (ami nem feltétlenül luxust jelent, de ha még luxus is, akkor pláne) nem jellemző, amit leírt. Én is jártam már jó néhányban, láttam enyhén ittas pincért, előfordult, hogy 50 perc várakozás után felálltam és eljöttem, az is, hogy visszaküldtem a kaját - udvarias hangnemben közölve a kifogásomat - középkategóriás helyen, kimondott bunkósággal, pláne üzletvezető részéről nem találkoztam.
2018. jún. 5. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
95%
#15 köszi a magyarázatot :)
2018. jún. 5. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
100%

Nézd, ma már nem a Kádár rendszerben élünk, itt az internet, a nyilvánosság nagy hatalom. Választék is van bőven, fizetőképes kereslet is van. Egyszerűen nem mész oda többet, minél több embernek átadod a tapasztalataid, annál jobb. Vannak oldalak, ahol értékelheted az éttermet, sokan olvasnak ma már ilyeneket mielőtt asztalt foglalnak valahol.


És pl. itt a GYK - n egyszerűen írd ide a nevét a helynek. Persze jó lenne hallani a teljes történetet. De ha egy hely szar, a nevén kell nevezni. Majd ha nem lesznek vendégei, változtat a stílusán.

2018. jún. 5. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

A storit elejétol vegig . Es tobbet mondhatunk az egeszrol.

Szerintem a tulaj tök rendes ha dolgozoit megkinalta , ugy latszik gondol a dolgozokra is..

2018. jún. 12. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!