Pofátlan kiszolgálás, még pofátlanabb tulajdonos, mit lehet ilyen helyzetben tenni? Munkaidőben ittas pincérek?
Nemrégiben egy étteremben a kiszolgáló pincér nagyon pofátlan volt velem, minősíthetetlenül viselkedett, tátott szájjal távoztam a helyszínről, úgy gondoltam segítséget kérek a tulajdonostól, és leírom mi történt.
A tulajdonos válasz még jobban megdöbbentett, azt mondta hogy nem érdekli mi történt, és hogy ő töltött italt a pincéreknek. Nem érti mi a gond, de láttam rajta nincs kivel beszélni...
Dühítő, hogy ilyen éttermek üzemelhetnek, és nem is egy kocsmáról, hanem egy színvonalas luxusvendéglőről van szó.
Nem hiszem érdemes tovább menni, mert bizonyítani nem tudom, hogy mi történt... Nektek volt már ilyen?
"egyszer az ipolytarnóci ősmaradványos kiállítás után mentünk el egy közeli étterembe. "
Színvonalas luxusvendéglőbe?:-)
Nézd, ma már nem a Kádár rendszerben élünk, itt az internet, a nyilvánosság nagy hatalom. Választék is van bőven, fizetőképes kereslet is van. Egyszerűen nem mész oda többet, minél több embernek átadod a tapasztalataid, annál jobb. Vannak oldalak, ahol értékelheted az éttermet, sokan olvasnak ma már ilyeneket mielőtt asztalt foglalnak valahol.
És pl. itt a GYK - n egyszerűen írd ide a nevét a helynek. Persze jó lenne hallani a teljes történetet. De ha egy hely szar, a nevén kell nevezni. Majd ha nem lesznek vendégei, változtat a stílusán.
A storit elejétol vegig . Es tobbet mondhatunk az egeszrol.
Szerintem a tulaj tök rendes ha dolgozoit megkinalta , ugy latszik gondol a dolgozokra is..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!