Rendeltünk 2 db pizzát 3600 Ft értékben. Szinte semmi nem volt rajta az előírt feltétekből, plusz valószínűleg romlott volt a "pármai sonka". Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
2016. aug. 2. 20:24
11/11 anonim válasza:
Mi akkor is visszahozzuk, ha megevett a vendég belőle egy szelete és utána veszi észre, hogy pl lemaradt a szalámi. Küldjük az újat, jól, de a régit visszahozzuk.
Persze nem küldjük ki senkinek, de pl ha nem feltét hiány van, hanem égett vagy ilyesmi, akkor a szakácsok meg tudják nézni, hogy mi volt a gond. Mert amúgy nyilván úgy gondolják, hogy "a vendég finnyás". :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!