Kihez fordulhatnék segítségért, ha kellemetlenségek érnek egy étteremmel kapcsolatban? A többi lent.
A városunkban egyetlen pizzéria van. Ki is használják, hogy nincs konkurenciájuk.
Szombat estére pizzás filmezést terveztünk be a családdal, rendeltünk 2 pizzát. Az egyiken megváltoztattuk az alap szósz, csípős tejfölösről sima paradicsomosra. Kb 1 óra 20 perc múlva érkezett meg a futár, aki egy 30-as éveit taposó pattogós nő (eddig egy férfi volt a futár) és a kocsiból kiszállt egy tizenéves gyermek is(???? elvégre nem óvoda este 9kor egy pizzéria...).
A pizza természetesen félig már ki volt hűlve. Az igazán nagy csalódás akkor ért, amikor belekóstoltunk a pizzánkba, és bizony csípős tejfölös alappal kenték meg. A másik pizzán pedig foghagymás tejfölös alap helyett paradicsomos volt. (Gondolhatnátok, hogy összecserélték, de a kis fecni, amire felvették a rendelést egyértelműen mutatja, hogy mit-hogy rendeltünk).
Azonnal felhívtam a pizzériát, hogy reklamálni szeretnék. Egy középkorú hölgy vette fel a telefont, aki elég flegma és nagyképű volt. Annyit mondott kacagva, hogy ezzel a problémámmal nem tud mit kezdeni. Felajánlotta, hogy rendelhetek új pizzát (persze pénzért). Mondtam neki, hogy köszönöm de nem akarok duplán fizetni azért, hogy azt kapjam amit elsőre rendeltem.
Felháborítónak tartom ezt az egészet, szeretnék komoly lépéseket tenni az ügyben. Kihez fordulhatnék? Pl a fogyasztóvédelemhez?
Fogyasztóvédelem, az talán sok, nem tudom, ők foglalkoznak-e vele. Elvileg minden normális étteremben/kajáldában kell legyen egy papír a falon, hogy panasszal hova kell fordulni.
Vagy a tulajt kell keresni, azzal, hogy valószínűleg ő sem szeretné elveszteni a fogyasztókat.
1. Bemégy hozzájuk és elkéred a panaszkönyvet. Törvény szerint minden oda beírt észrevételre az üzlet-vezető köteles írásban reagálni a bejegyzést végző személy felé, amelyben vagy elismeri a vevő reklamációját és rendezi a kárát, vagy ... szóval neki azt le kell reagálnia, egy esetleges hatósági ellenőrzés során vizsgálják, hogy az ottani bejegyzéseket hogyan intézett el az üzletvezető
2. Ha ennek nincs hatása, vagyis az üzlet nem kártérít, akkor az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelethez fordulhatsz panasszal:
Innét le tudod szedni a lakhelyedhez legközelebbi címét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!