Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Mi az oka annak, hogy egy...

Mi az oka annak, hogy egy vendéglátóhelyet pl. az Indexen egy blogban az egekig magasztalnak, majd 1-2 hét után ugyanazt agyagba döngölik egy másik blogban?

Figyelt kérdés
Az "alkotmányos költségen" kívül. A kérdést NEM az Indexre hegyeztem ki, de ott tapasztaltam ezt a jelenséget.

#vendéglátóhely minősítése
tegnapelőtt 08:17
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Az, hogy ezek szubjektív vélemények. Tudod, van aki szereti a pacalt, van aki nem, van aki szereti a kaviart, van aki nem
tegnapelőtt 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Mert nem ugyanazok az elvárásaink. Én utálom, ha még.le.se.ültem, a pincér ott nyomul, más meg erre izgul, hogy jaj, milyen figyelmes volt.

Van, aki imádja, hogy 5 percen belül megkapja, amit rendelt, nekem meg azt jelenti, frissen melegítették...

tegnapelőtt 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is voltak már ugyanazon étteremről jó és rossz tapasztalataim is, szóval írhattam volna jó és rossz kritikát is.
tegnapelőtt 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Egyrészt a felszolgálók viselkedése nem mindenkinél ugyanolyan hatásokat vált ki, másrészt ugyanaz a fogás egyik embernek ízlik, másiknak nem - tipikus példa, van, aki a ronggyá fözött zöldségeket húsokat szereti, mások meg azt, ha még megmarad az állaga, van, aki kifejezetten sósan szereti az ételeket, másnak meg a majdnem sótalan ízlik, stb.

Van, akit zavar a duplateríték, mindenhez külön evöeszköz (az egy étkezés egy tányér, egy kanál mozgalom hívei), van, akinek ez teljesen megszokott dolog.


Emellett van olyan is, ha valaki drágának találja az éttermet, vagy figyelmeztetni kellett az illetöt a normális viselkedésre, az lehúzza az éttermet, pedig a hibát saját magában kellene keresnie.

tegnapelőtt 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Ez minden helyjel és termékkel így van.

Meg gyakran idióták is az emberek. Ez néha rögtön szemet szúr (pl. kétszemélyes kávéfőzőn nem tud hat adagot készíteni, lenyomja egy csillagra. Nem köszönt a futár, a termék minősítése nulla), máskor meg nem egyértelmű.

Én őszinte ember vagyok. Helyben is szóvá teszem, ha három csillagosnál jobb étteremben zacskós levest kapok (létezik az ipari mennyiségben is).

Van aki meg hetekig meséli milyen finom volt.

A túl gyors kiszolgálás lehet gyanús, ahogyan már írta valaki.

Egy hazai vendéglőbe tértünk be egyszer hatan. A személyzet jelen lévő létszáma sem lehetett több. Teljesen kihalt, egyébként nagyon népszerű turistacélpont.

Hatan hat különféle ételt kértünk (nem volt szívatás a cél), köztük frissensült is. Kb. 5 percen belül érkezett az első adag, majd gyors egymásutánban a többi.

De olyan is volt, hogy folyamatosan (de nem tolakodóan!) sürögtek körülöttem. Asztalhoz kísért az egyik felszolgáló, felvette a rendelést egy másik. Még szinte el sem ment, máris hozott egy harmadik apró pirítósokat, hogy amíg várok a kért főétellel, addig is tudjak valamit enni. És így tovább.

Én ott úrnak éreztem magam, a sportcipőmben, bringást gatyában és sisakkatl a kezemben.

Van, akit meg ez zavar.

tegnapelőtt 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
Én pl kifejezetten szeretem, ha amikor leülök, megkérdezik, mit szeretnék - ebédelni vagy csak meginni egy üdítöt/kávét, negkérdezik, akarok-e valmilyen italt rendelni, vagy majd az étellel együtt, utána megkapom az étlapot és kikereshetem, mit szeretnék.
tegnapelőtt 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
64%
#6: Egy rendes étteremben ez alap.
tegnapelőtt 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
20%

Azért mert étterembe járnak prolik is (ünnepnapokon), meg az elit is, és bizony nagyon mások az igényeik.

A proliknak egyszerű ételek kellenek, ismerős ízekkel, hatalmas adagban, olcsón. Az elit meg komplex, különleges ételeket, szeretne enni, lehetőleg minél kisebb adagban, hogy minél többfélét meg tudjon kóstolni, az ára meg nem számít.

tegnapelőtt 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
37%

8as ne általánosíts. Átlag mércével mi az "elit" vagyunk, kedvenc helyünk mégis a Náncsi néni vendéglője, és a rokoni, baráti, ismerősi körben is azt látom, hogy csak keveseknek van igényük a rongyrázásra.


Kérdező: attól függ, aznap épp milyen utasítást kaptak a nagyfőnöktől..

tegnapelőtt 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
27%
#9: Hát vagy mégis inkább közelebb álltok a prolihoz, mint az elithez, csak ugye kínos lenne ezt nyilvánosan beismerni.
tegnapelőtt 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!