Ha a pincér rossz ételt hoz ki (más ízesítésűt), de a vendég azt is megette, de szól és hoznak neki egy másikat, hogy ő nem olyat kért, akkor mind a kettőt kifizettetik a vendéggel?
Figyelt kérdés
Vagy amilyet tévedésből hoztak, azt nem szoktak? Persze amikor a vendég szóvá tette, hogy ő nem ilyen ízesítésűt rendelt, a pincér azt állította, hogy de olyat, amilyet kivittek neki. Nem egy teljes főételről van szó, hanem "csak" egy desszertről.tegnap 22:03
1/4 anonim válasza:
Ha a pincér letagadja, ki fogják fizettetni mindkettőt.
Nem fogadnám el a másik adagot.
Fizetnék és nem mennék oda többet.
2/4 A kérdező kommentje:
Amúgy azt hittük a másik a kárpótlás, de mindegy nem egy nagy tételről volt szó szerencsére. Mondjuk egy több ezer forintos főételnél már gázabb lenne, de így nem csináltunk belőle ügyet, persze kifizetették. Nyilván nem megyünk oda többet.
tegnap 22:12
3/4 anonim válasza:
Ha megeszed a rosszat nyilvan ki kell fizetni. Ha megkostolod es rogron szolsz h rossz az más
4/4 anonim válasza:
Ha megetted ki kell fizetni. Normális helyeken (értsd: külföldön) megtarthatod a rosszat ingyen és kihozzák a jót, mivel ha már az asztalodra került, azt nem adhatják oda másnak akkor se, ha hozzá se nyúltál. Itthon elviszik és kidobják a kukába, inkább megy az élelmiszerpazarlás, de véletlenül se kapj többet mint amit fizettél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!