Vendéglátósok, mi a legnagyobb gusztustalanság, amit a vendég ételével-italával csináltatok és mivel vívta ezt ki magának?
11:
Köszönöm.
Melyik városban/kerületben?
Nem is a szakács az, akinek ezekkel dolga van. Legalábbis nem személyesen. Neki ez csak egy tányér, amin rajta van a kaja, amit a pincér bediktált a rendszerbe.
Mint pincér, az ember moderálja mit mond a konyhának, feleslegesen minek idegesítsd?
Nem minden hülye kérdést viszel vissza hátra. Gluténmentes szejtán kell? Hát f@szom, hogy él még az ilyen? Ezt pl nem kell megkérdeznem, mert minden hülye tudja, hogy ilyen a világon nincs.
Ilyenkor hátra megy az ember, berakja a poharakat a mozogatóba, letöröl pár menüt, aztán megy vissza az asztalhoz.
A vendéggel, ha az kötözködik vagy bunkó, az ember igyekszik kedvesen, udvariasan megértetni mi van.
A konyhára csak az olyan dolgok jutnak el, amiket feltétlen nekik kell megoldani.
16:
Nálunk zárás előtt pár perccel ha jön be rendelés meg kell csinálni.
Nem érdekli a főnit vagy akárkit hogy már húznánk a halál f@szára 12-3 óra meló után.
Meg a pincérnek se kellene felvenni, de őt sem érdekli annyira.
De akármennyire is ideges voltam, sosem rontottam el szándékosan az ételt, nem tettem bele semmi olyat ami nem belevaló, vagy romlott. Max elátkoztam a vendéget, de szerintem minden szakács kolléga átérzi ezt.
#17 a pincér is menne haza hidd el nekem is volt ilyen főnököm aki nem értette meg hogy 5 perccel zárás előtt nem kellene rendelést fel venni hiába magyaráztam hogy mire elkészül,meg eszi és te elkezdhetsz berámolni (azt se engedte,ne zavarjuk vele a vendéget)az plusz meg egy óra
De szerencsére olyanokkal dolgoztam akik -bár nem szívesen-
Normálisan adták ki a kaját
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!