Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Amikor valaki névvel dicsér/sz...

Amikor valaki névvel dicsér/szid egy éttermet, büfét, stb. (nem hálózatot), mekkora az esély, hogy az a konkurenciaharc része?

Figyelt kérdés
Pl. felbérelek 10 diákot, hogy dicsérje a kávézóm, vagy szidja a konkurenciát.

2022. dec. 15. 20:34
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Ez benne van a pakliban...
2022. dec. 15. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Én mindig olvasom a véleményeket mielőtt elmegyek egy helyre, valószínű ha a konkurenciádnál szidnák a személyzetet vagy koszosnak írnák a helyet be nem tenném a lábam.
2022. dec. 15. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Rosszul fogalmaztam meg a kiegészítést, nem vagyok vendéglátós. Inkább az érdekel, mennyire lehet hinni a dicséreteknek/szidásoknak.

Ha egy helyet hirtelen elkezdenek dicsérni, az gyanús, de a szidás nem.

2022. dec. 15. 21:08
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Marketinges vagyok. Persze, hogy értékeljük pozitívan az ügyfél boltját.

De ez max. 1-2 értékelés. A nagy többség valós emberektől van.

2022. dec. 15. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Az interneten érdemes fenntartásokkal kezelni, ha csak kizárólag pozitív véleményeket lehet olvasni a "rólunk írták" rovatban.

Lehet az valós, és tényleg érdemes oda menni, de az sem titka, amikor a negatív kommenteket egyszerűen kitörlik.

Hitelesebb az, ha van bent néhány kevésbé elégedett vélemény is, de az illető valami apróság miatt elégedetlenkedik.

Ott is kilóg a lóláb, ha egymásnak ellentmondó értékelések vannak, a "hú, de jó", és a "nagyon rossz" között nincs átlagos vélemény.

Többet adok arra, ha ismerőstől tudom megkérdezni a véleményét, ha az illető a közelmúltban járt ott, vagy még jobb, ha rendszeres vendég.

Magam részéről ha több száz sablon dicséretet olvasok valahol, ösztönösen kételkedni kezdek, annyi emberből kizárt, hogy nem volt néhány kevésbé elégedett is.

2022. dec. 16. 04:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Fantartásokal kell kezelni a véleményeket mert ami az egyik embernek nem jó másiknak jó elfogadható.
2022. dec. 16. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem olvasok véleményeket mert ami nekem izlik az másnak nem feltélen vagy fordítva a párom kétpofára eszi a kimérős auchanos szaloncukrot azt mondaná 4-5 csillag én meg egy felet ettem meg és arra is húztam a számat🤷‍♀️ a másik ilyen nagyon megosztó a gyros én úgy szeretem ha arányosan vannak benne a dolgok de a legtöbb ember a sok húst pontozza fel. Amugy meg sokat vendéglátóztam imádtam mikor valaki írt egy tök jogtalan kritikát mert tényleg butavolt és 200x már vágtam egy kis grimaszt majd jött a fönök és letolt, hogy a vendég, én meg magyarázhattam neki, hogy de mi volt a valóság.. Aztán van olyan is aki egyszerűen nulla toleranciával rendelkezik és egy kicsit nem mosolyogsz már jön a beírás, hogy nem is mosolyognak az alkalmazottak bla bla milyen bunkok dolgoznak itt… közbe azt sose tudhatod, hogy ő hogyan is viselkedett ott.
2022. dec. 17. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Az emberek mindenféle okból csinálnak ilyet, de ha név van ott, akkor azért meg lehet nézni kiket hogyan értékelt, és itt azért kibújik a szög a zsákból.


Az ilyen puppet account elég könnyen kiszúrható, és nincs végtelen mennyiségű haverja meg családtagja mindenféle névvel aki írna neki bejegyzést.


Pláne, ha fotók is vannak, ott már nehéz sumákolni. Ha van kép pl lekozmált pizzáról, megszottyosodott salátáról, penészes kenyérről, átsületlen csirkéről, az azért árulkodik.



"Ott is kilóg a lóláb, ha egymásnak ellentmondó értékelések vannak, a "hú, de jó", és a "nagyon rossz" között nincs átlagos vélemény."


Az emberek általában két okból írnak ilyesmit pedig, ha nagyon jól érezte magát, vagy ha dühös, szóval ezek mindig a többség lesznek.


Jó, de diszfunkcionálisan vezetett helyek tényeg ilyenek, vagy nagyon jó, vagy pocsék. Sok esetben csak az ám a különbség, hogy kedd délután vagy szombat vacsoraidőben mész-e be, vagy épp melyik menedzser viszi a napot.


Pl ha az összes asztalhoz egyszerre ülteted le a vendégeket, az nagyon nem ugyanaz, mintha pl 2 asztal most ült le, 2 most kapja az italokat, 2 már megkapta az első fogást, 2 a másodikat, 2 a desszertet és 2 már csak borozgat.

Egy ilyen hanyag vagy értetlen balf@sz elég hozzá, hogy túl sok legyen az egyszerre rendelt étel, a konyha nem bírja, a minőség lemegy és kialakul a káosz.


És igen, vannak hivatásos reklamálók, mert ez az amerikai 'a vendégnek mindig igaza van' céges mentalitás rászoktatja őket arra, hogy ha kiverik a balhét, ingyen cuccokat kapnak kárpótlásul. Az ilyen passzióból reklamál, meg mert úgy érzi a személyzettel joga van hepciáskodni.



Szóval ha egy hely nyüzsis, természetes, hogy kapnak hideget-meleget.


Én is inkább a full pozitívra gyanakodnék.

2022. dec. 19. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Törekedj arra, hogy az állítások valósak legyenek és akkor nem lesz. Ui el lehet távolíttatni a valótla, üzletet rontó kritikát és a googlenek meg is vannak az eszközei, hogy kiszűrje az ilyesmit. És nem fél használni is azokat. Ráadásul alapból azokat az értékeléseket mutatja másoknak, ami pörgeti a gazdaságot.
2022. dec. 27. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!