A mekinél miért van az, hogy akármikor akármiket rendelek, valami garantáltan hiányzik a rendelésből?
Ahogy ovlasgattam a google véleményeket ez általános probléma. Nehezen tudom elképzeln, hogy "véletlenül" valami mindig lemarad egy 4 tételes rendelésből. Az is furcsa számomra, hogy kupon formájában kompenzálnak.
Ez miért van? Hogy engedheti ezt meg magának egy ekkora vállalat?
Nem tudom külföldön hogyan működnek a gyorséttermek, de amit nálunk sorozatban produkálnak, azzal azt bizonyítják, hogy képtelenek az egykori alapelvárásoknak megfelelni.
Nem lehet mondani, hogy gyorsak, és azt sem, hogy pontosak... de azt sem lehet mondani, hogy nem sikeresek, megvan a "rajongó táboruk", így arra sincsenek rákényszerítve, hogy jobbak legyenek.
Házhoz rendelni nem szoktam.
Sajnos ebben mi is rutinosak vagyunk. Amint megkapjuk az elviteles zacskót a pulton arrébb megyünk és tételesen átnézzük, összehasonlítjuk a blokkal. Volt, hogy így jeleztük, hogy mi nem is ezt kértük (igaz, Burger King volt és a kasszás a burger menü helyett burger + krumplit számlázott ki) majd pótolták.
Szerintem a futár se bánja, ha megnézed a csomag tartalmát. Hiszen ha ő még ott van, látja hogy semmit nem vettél ki belőle akkor csak kínál valami megoldást. Plusz egy kört a cuccal vagy részleges visszafizetést (akár kupon formában).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!