Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Online rendelésből hiányzott...

Online rendelésből hiányzott egy 1200 Ft-os termék, reklamáljak érte?

Figyelt kérdés
Nem nagy összegről van szó. Ti mit tennétek?

2021. dec. 17. 13:03
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Persze, hogy reklamálj.

Megrendelted. Feldolgozták. Kifizetted. Szállítsák ki.

2021. dec. 17. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Igen
2021. dec. 17. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Nekem nemrég a csirkés salátámból hiányzott a csirke, azt is megreklamáltam, nemhogy 1200 forintot. Na meg feltételezem, azért rendelted, mert szükséged van rá.
2021. dec. 17. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Viccelsz? Én azt megreklamáltam, mikor sima cola helyett zérót hoztak. Naná, hogy szólj!
2021. dec. 17. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Én elengedném, mert több macera mint megéri szerintem, de az biztos hogy nem is vennék többet semmit attól a bolttól.
2021. dec. 19. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!