Bershka rendelésből kevesebb érkezett meg?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Múlt héten rendeltem a bershkáből 5 terméket, mindegyiket kifizettem, viszont csak 2 érkezett meg, és nem bontották több csomagra a rendelésem. Az (angol) ügyfélszolgálat csak annyit mondott, hogy majd írnak e-mailben.
Aki hasonlóan járt, mi lett a sztori vége? Visszautalták a pénzt, vagy elküldték a hiányzó terméke(ke)t?
2022. febr. 2. 19:42
1/6 anonim válasza:
Nekem is volt, hogy kevesebb dolog jött meg, mint amennyit rendeltem, de minden esetben azért volt, mert több küldeményre osztották a rendelést.
2/6 A kérdező kommentje:
Nálam sajnos nem ez a helyzet, vagy legalábbis elég hihetetlen, hogy ez lenne, mivel a csomagoláson 01/01 szerepel, a csomagok számára utal. Illetve a chates ügyfélszolgálat is megerősített ebben, de reménykedjünk, hogy mégsem ez a helyzet…
2022. febr. 2. 20:30
3/6 anonim válasza:
Szia. Nálam most ugyanez van. Mi lett a vége?
4/6 anonim válasza:
nalam is ilyen van, viszont nekem meg nem erkezett meg csak latom hogy 1 termek eltunt a rendelesembol.. nem tudom mi tortent, valaki tudja esetleg miert van ez? tisztan emlekszem hogy megrendeltem azt is ami eltunt es tegnap még nem volt semmi gond
5/6 anonim válasza:
3as vagyok
Nekem végül kiküldték egy másik napon a hiányzó terméket.
6/6 A kérdező kommentje:
Végül 3 hét ügyfélszolgálatos egyeztetés után visszautalták a termékek árát
2022. szept. 24. 10:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!