Miert vezettek be a Kepernyon valo rendelest a gyorsettermek?
Biztos mindannyian ismeritek a Mekibol, Burger King, sorolhatnam... ezt a kepernyos rendszeres rendelest, fizetest.
Rettenetes szerintem.
Sokkal többet varok azota ha neha napjan betevedek egy ilyen helyre...
Mi ertelme az egesznek?!
Gondolom megéri nekik valamiért. Lehet, hogy kevesebb alkalmazott kel rendelésfelvételre. Vagy csak gyorsabb, és így hatékonyabb rendszer.
Személy szerinte nekem kifejezetten tetszik, a Mekiben mindig a képernyőknél rendelek, a BurgerKingben pedig az appon, bár azt kevésbé szeretem, de amelyikbe járok, ott nincs képernyős rendelés, szóval marad az app.
Szerintem is gyorsabb. Van több más előnye is az üzlet szempontjából. Például embert spórol, akit be lehet tenni más munkára. Egy csomó nyelven tud(hat) a tábla. Jobban értékesít, mert mindig feldobál választható kis extrákat, amiket sok ember megvesz. Ezeket lehet úgy optimalizálni, hogy a legtöbb cuccot adják el. Egyszerre hat rendelést is felvesz csúcsidőben. Nem kell akkora pult, növelhető a vendégtér.
A tábla végül is olyan, mint egy taxiapp: a legtöbb befutó megrendelés kezelése mindkét esetben egy egyszerű adatrögzítési feladat, amihez nem kell két ember kommunikációja, sőt. Gyorsabb és hatékonyabb így.
Több időd van átgondolni, hogy pontosan mit akarsz enni, válogathatsz, elolvashatod, hogy mihez mit adnak, stb.
Ezt élőben a nagy pörgés miatt nem mindig teheted meg.
kėpernyüs rendelėst jobban szeretem mekiben mert ott én választom ki mit hogyan szeretnék .
sajnos nem egyszer volt hogy a kedves dolgozo képtelen volt ugy és azt adni amit szeretnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!