Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Miert vezettek be a Kepernyon...

Miert vezettek be a Kepernyon valo rendelest a gyorsettermek?

Figyelt kérdés

Biztos mindannyian ismeritek a Mekibol, Burger King, sorolhatnam... ezt a kepernyos rendszeres rendelest, fizetest.


Rettenetes szerintem.


Sokkal többet varok azota ha neha napjan betevedek egy ilyen helyre...


Mi ertelme az egesznek?!



2022. okt. 15. 20:37
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
89%
Most nem találom a kérdést, de a múltkor valaki pont ezt hiányolta. 😁
2022. okt. 15. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%
Mert a munkaerő drága. Gondolj bele, a kepernyot egyszer veszed meg. Aki viszont emberkent felvenne a rendelesed, annak havi rneegeteg penz megy, rendszeresen
2022. okt. 15. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
100%

Gondolom megéri nekik valamiért. Lehet, hogy kevesebb alkalmazott kel rendelésfelvételre. Vagy csak gyorsabb, és így hatékonyabb rendszer.

Személy szerinte nekem kifejezetten tetszik, a Mekiben mindig a képernyőknél rendelek, a BurgerKingben pedig az appon, bár azt kevésbé szeretem, de amelyikbe járok, ott nincs képernyős rendelés, szóval marad az app.

2022. okt. 15. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 qkker1 ***** válasza:
100%
Spórolás, ugyanúgy , mint a boltokban az önkiszolgáló kasszák.
2022. okt. 15. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
én még nem láttam emiatt sort
2022. okt. 15. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
100%
Olcsóbb mint az élő munkaero. Én például szeretem, pedig már nem vagyok mai fiatal.
2022. okt. 15. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem is gyorsabb. Van több más előnye is az üzlet szempontjából. Például embert spórol, akit be lehet tenni más munkára. Egy csomó nyelven tud(hat) a tábla. Jobban értékesít, mert mindig feldobál választható kis extrákat, amiket sok ember megvesz. Ezeket lehet úgy optimalizálni, hogy a legtöbb cuccot adják el. Egyszerre hat rendelést is felvesz csúcsidőben. Nem kell akkora pult, növelhető a vendégtér.


A tábla végül is olyan, mint egy taxiapp: a legtöbb befutó megrendelés kezelése mindkét esetben egy egyszerű adatrögzítési feladat, amihez nem kell két ember kommunikációja, sőt. Gyorsabb és hatékonyabb így.

2022. okt. 15. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
100%

Több időd van átgondolni, hogy pontosan mit akarsz enni, válogathatsz, elolvashatod, hogy mihez mit adnak, stb.


Ezt élőben a nagy pörgés miatt nem mindig teheted meg.

2022. okt. 15. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
59%
A képernyős rendelést magát kimondottan szeretem, de hogy nem tart rövidebb ideig emiatt a rendelés, az biztos, ráadásul elég gatya dolog ott ácsorogni.
2022. okt. 15. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
78%

kėpernyüs rendelėst jobban szeretem mekiben mert ott én választom ki mit hogyan szeretnék .

sajnos nem egyszer volt hogy a kedves dolgozo képtelen volt ugy és azt adni amit szeretnék.

2022. okt. 16. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!