Az éttermi dolgozók és futárok mennyire szeretik a késői rendeléseket?
Tehát első sorban azokat az embereket kérdezném akik dolgoznak éttermekben, vagy futárkodnak, hogy az éjszakai rendelésekhez hogyan álltok hozzá?
Tehát mondjuk a hely zár 23:00-kor, én meg berendelek egy rántott csirkemellet petrezselymes krumplival 22:55kor? Azzal lehet probléma? Vagy akár 22:50kor. Ráadásul foodpandán, és már ki is van fizetve.
Azt értem hogy megcsinálják, kiszállítják, de hogyan állnak hozzá?
Csak mert ha én lennék az az éttermi dolgozó vagy a futár akkor biztos qva anyáznék egy sort hogy alig várom már hogy a hosszú munkanap leteljen, aztán meg berendelnek még nekem az utolsó 5 percben egy kaját hogy ne mehessek haza aludni :D
Mehet ez a minőség rovására?
#8 "mondjuk ha utàna jössz az ügyfélszolgálatra, hogy hideg volt\rossz ízű és amiatt kell keresni az éttermet, akkor nagyon nem szoktak örülni."
#5 "Egy dolog a munkahely, és más az örömtanya."
Ez a dolga, kit érdekel örül-e neki vagy nem ?
Ha nem tetszik nem kell futárkodni vagy vendéglátózni .
Ilyen egyszerű a történet, aztán nyugodtan lehet hüppögni meg fröcsögni...
Lekapcsoljuk a házhozszállítást hamarabb. Szebb pillanat a beeső vendég, aki 10 percel zárás előtt a telefonjából olvassa fel a listát mit kér elvitelre. Vagy az aki nem érti meg, hogy csak elvitelre adjuk ki a kajáját, nem eheti meg helyben.
Értem én, hpgy az étterem a vendégből él, én viszont 15 percel zárás előtt biztos nem megyek már be egyikbe sem vendégként.
Azért amikor a konyha már elkezd takarítani (több mint 12 óra után nyilván elkezd pár percel hamarabb) nem éppen örül neki, hogy az épp leinoxápolózott pultja, hűtője stb olajos lesz az utolsó vendég rántotthusija miatt.
Nyilván megcsinálja, a vendég felé nem mutatva, hogy:
"Ennek is most kell bejönnie! Mi a fa.szért nem bír otthon zabálni! Hogy van valakinek pofája az utolsó percekben bemenni egy étterembe! Még variáld is szét b.meg!" -kb így állnak hozzá
13-as vagyok
Legyenek igényei, én személy szerint ugyanúgy normálisan kiszolgálom/elkészítem a kajáját. A kérdés az volt mennyire szeretem, vagy a munkatársaim mennyire szeretik. Utáljuk
A tény az, hogy hátul a konyhán az anyukáját szídják. Ez szimpla tény. Amíg nem érzékeli addig nincs gond.
Igényeim meg nekem is vannak, amikor zárás után 20 perc elteltével is röhögcsélve ül az üres tányérja felett a kedves vendég, és meg van sértődve mikor normálisan szólok neki, hogy zárva vagyunk, meg mikor nem bírja felfogni, hogy kassza lezárva sajnos nincs "még egy kóla",
Na ez a legundorítóbb, mert felénk csak ennyi lenne az alapvető tisztelet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!