Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » MI a vélményetek a netpincér...

MI a vélményetek a netpincér fuckpandává válásáról?

Figyelt kérdés
nem tudom miért kellett ezt a fuxpanda marhaságot erőltetni. A régi jó netpincér sokkal jobb volt szerintem

2021. dec. 31. 11:17
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Nagyon egyszerű a megoldás, nem kéne állandóan optimalizálgatni, hanem:

- Van a rendszerben aktuálisan x db rendelés és y futár, x>y.

- A rendszer az éttermek és az ügyfelek helyzete alapján az aktuális rendelésekből kioszt egy futárnak 3-4 db címet, tervezve egy optimális útvonalat, ami alapján az éttermekből felveszi az ételt, majd kiszállítja, akár úgy, hogy kiszállít egy ételt és azután megy egy másikért, ha így optimális az útvonal.

- Ez a terv nem változik alapesetben, kivéve ha az étterem késik a rendelés elkészítésével, vagy az ügyfél lemondja a rendelést. Előbbi esetben visszakerül a rendelés a várakozók közé.

- A futár a rendszer által kiadott útvonalaz végigjárva felveszi és kiszállítja az ételt.

- Amint végzett az utolsó címmel és nem jelezte, hogy szünetre menne vagy befejezi a műszakot, ismét kap 3-4 címet, figyelembe véve az aktuális pozícióját és azt is, hogy melyik rendelések várakoznak több ideje, tehát ha vannak régóta várakozók, azokat előnyben részesíti, de persze kerülhetnek be frissek, hogy optimális legyen az útvonal.

2022. jan. 27. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
100%
#9 Tehát, ha a futárnak az az optimális útkihasználás, várjak órákat a megrendelt ételre?
2022. jan. 27. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
47%

12#


Nem a futárnak, a rendszernek, hogy minél több éltelt vigyen ki.


Ezt a kommentet nem is futárként írom.


A rendszer sokkal lassabban működne, ha amikor rendelsz a te igényeidre figyelne csak, hiszen akkor mások rendeléseit lassabban vinnék ki.


Amúgy ilyen létezik. Cégen belüli managerek és felsőbb vezetők betudják állítani, hogy amikor rendelnek az ő rendelésük prioritást élvezzen és hozzájuk hozzák ki előszőr, attól függetlenűl, hogy ez jó-e a rendszer hatákonyságára.


Mivel ez kb heti szinten pár rendelés a sok ezerből, így ez nem tűnik fel.


A futároknak egyedül az a "kedvezmény", hogy 15 perc várakozás után leadhatják a címet és tovább mehetnek, de ez kell hiszen így is futár hiány van.

2022. jan. 27. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
75%
#13 Értem, hogy nem futárként írod. De nem értem, miért az én dolgom, hogy annak, aki a pénzemből él, mert ABBÓL él, annak mi a kedvező.
2022. jan. 27. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
32%
Fuh 14-es, ez ilyen igazi jó magyaros hozzáállás. Mint vendéglátós mondom, nem, nem belőled élnek. Ha te nem léteznél, semmivel nem élne rosszabbul a futár. Sem az étterem. És ameddig pörög az üzlet és van kereslet és jön be a pénz, addig senkit nem érdekel néhány rinyáló ember.
2022. jan. 27. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
75%

#15 Akkor miért sírtok az állami támogatásért? Ha nem a vendégből élsz, akkor miből? A karantén alatt nem voltatok ilyen öntudatosak. Akkor nagyon rimánkodtatok a közpénzből "járó" támogatásért.

Még mindig nem értem, miért a megrendelőnek kell viselnie a szervezéssel kapcsolatos következményeket. Most nem a szervezési hibákról van szó, az más kérdés. Nyilván csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.

Bármilyen nehéz megbarátkozni a ténnyel, BELŐLEM, az általam otthagyott, fizetett pénzből élsz.

Lépjetek végre túl azon, hogy szívességet tesztek, amikor kegyeskedtek elfogadni a pénzünket! Most NEM a lehúzós helyekről írok.

2022. jan. 27. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
100%

#16 Azt kihagytad, hogy a karantén idején az adójából az is támogatta a vendéglátósokat, aki soha sem jár semmilyen vendéglátóhelyre. "Kedves" vendéglátósok, nem ártana némi szerénység.

Egy "rinyáló ember".

2022. jan. 27. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
62%

16# Itt azt fizeted meg, hogy van egy platform, ahonnan 100 étterem választékából választhatsz és ki is hozzá a rendelést.


Rengeteg étteremnek nincs honpalja vagy éppen úgy nézki, mintha 20 éve csinálták volna és persze nem lehet rendelni. Kevés olyan hely van ahonnal rendelni is lehet.


Tehát azt a luxust fizeted meg, hogy kb 10 perc görgetés után ki tudd választania a legjobb helyet és valaki megpróbálja minél hamarabb kivinni.


Ha nem tetszik, ne használd. Menj le te a boltba bevásárolni (csak azért írom, mert élelmiszert is tudsz rendelni), menj te el az étteremhez és várj ott 40 percet vagy éppen rendeld meg te a kaját kb 30 perc nézegetés után, mire végig kattintgattál 15 weboldalt, aminek csak a fele szállít ki és persze garantálni tudom, hogy az lassabb is lesz és nem lesz kiírva, hogy 20 perc mulva érkezik a futár, csak majd valamikor megjön.


(Foodpandán hiába változik a késéssel együtt a visszaszámláló, többnyire pontos. Kivéve akkor amikor nem foodpandás futár viszi ki, hanem az étterem saját futára, mert ilyen is van.)


Tehát ezt a luxust fizeted meg.

2022. jan. 27. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
100%
#18 Ez igaz. Az is igaz, hogy én ezért a luxusért FIZETEK. Nem szívességet veszek igénybe. Ezt kellene végre megértenetek.
2022. jan. 28. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
77%
#19 Értsd meg végre: a vendég/megrendelő van a vendéglátósért! Tulajdonképpen nekik JÁR, hogy a vendég fizet és minden állami támogatás. Az csak az ő jófejségük, hogy ezért kiszolgálják a vendéget.
2022. jan. 28. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!