Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » MI a vélményetek a netpincér...

MI a vélményetek a netpincér fuckpandává válásáról?

Figyelt kérdés
nem tudom miért kellett ezt a fuxpanda marhaságot erőltetni. A régi jó netpincér sokkal jobb volt szerintem

2021. dec. 31. 11:17
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%
Amióta pandamaci lett, megemelték a szállítási díjakat és emellé rendszeresek lettek a késések. Bár minden alkalommal ad kárpótlásul kupont, általában pár száz Forintot legutóbb 3000 Ft-ost kaptam 2 óra késést követően. Tiszta MÁV, nem véletlenül ők vásárolták fel? Mert akkor érthető a dolog. Sajnos a Wolt is emelt, pöccre ugyan annyira, mintha kartelleznének, de az legalább csak fél órát késik és már ennyire 3500 Ft-os kupont ad, nem szúrja ki a szemem 500 Ft-al.
2021. dec. 31. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Igen jól megdrágult, késnek is mostanában.. De milyen büszkék az új frájukra.. Meg az a rósaszín brrr
2021. dec. 31. 11:48
 3/20 anonim ***** válasza:
100%
Csak rosszabb lett azóta.
2021. dec. 31. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
100%

A késések a futárhiánynak tudhatóak be.


Konkrétan semmi nem változott a néven és megjelenésen kívül. Ugyan azok az emberek dolgoznak, ugyanazzal a rendszerrel.


Csak Budapesten több ezer futárból a kezemen megtudom számolni hányan léptek le az arculatváltás miatt.


Tehát nem változhatott rossz irányba a szolgáltatás minősége.


Futárhiány meg szintén jelen van a Woltnál is.


Az árak meg mindenhol nőttek.

2021. dec. 31. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
100%
Pécsen nincs vele gond, semmi nem változott
2021. dec. 31. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
100%
Az árak az infláció miatt nőttek meg, a futárhiányt meg már kifejtették. Mi is a problémád? Nem mindegy neked, hogy mi a nevük és hogy milyen színű ruhában viszik ki a kajádat?
2022. jan. 1. 01:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
100%
#4 Ha kevés a futár, hosszabb határidőt kell vállalni. Majd a vendég eldönti, rendel-e úgyis. (Spoiler: rendel).
2022. jan. 2. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
100%
#7 Hát úgy tűnik, hogy a Foodpanda viszont szerint kifizetődőbb kamuzni... Biztos azt hiszik, hogy ha folyamatosan változtatják a várható kiszállítási időt (30-40 perc -> 20-25 perc -> 45-50 perc -> majd 10-15 perc fél óráig) akkor nem tűnik fel az embereknek, hogy mennyi id az annyi...
2022. jan. 26. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
34%

8# Nem így van.


Étterem meg ad egy idő, hogy adott dolgot mennyi idő alatt tudja teljesíteni.


Rendszer számol időt, hogy mennyi a kivitel.


A futár 15 perc várakozás után leadhatja a rendelést, hiszen nem éri meg neki 15 percnél többet várni egy rendelésre. Ilyenkor a rendszer kiosztja egy új futárra a rendelést, a rendelést leadó futár pedig megkapja kárpótlásul (a várakozást kárpotolják) a címpénzt.


Tehát egy ilyen eset után minimum 5-10 percet késik legjobb esetben. Hiszen oda kell érni az új futárnak és fel kell venni a rendelést, szóval itt óriási késések lehetnek.


Főleg ha nincs elég futár és nem tudja rögtön kiosztani a rendszer.


Ez nem egy trükk, hogy lenyelhetőbb legyen a késés. Mindig aktuális információ alapján újra kalkulálja a rendszer.


Szóval nyugodj le, nem hiszik azt, hogy "ha folyamatosan változtatják a várható kiszállítási időt (30-40 perc -> 20-25 perc -> 45-50 perc -> majd 10-15 perc fél óráig) akkor nem tűnik fel az embereknek, hogy mennyi id az annyi..."


A fentiek éttermi késések miatt vannak többnyire vagy a kevés futár miatt.


Meg ezen felül ha kevés a futár sokszor előfordulnak olyan szituációk, hogy felveszi a rendelésed, majd a rendszer rádob még egy rendelést (mert útba esik és nincs más futár), így az ottani étteremnél is várakozni kell és felvenni a rendelést.


Ezek után lehet ugyan ezt eljátsza mégegyszer.


Az sem evidens, hogy melyik rendelést kell kivinni előszőr. A rendszer optimalizálja ezt.


Tehát lazán lehetséges, hogy egy 30 perce kiszállítás lenne, de az étteremnél kell 10 percet várni, a futár 5 perc alatt ér oda, majd a rendszer rádob még egy címet, oda 5 perc eljutni, ott várakozik 10 percet, majd azt a rendelést kell előszőr kivinnie, ami mondjuk 20 perc (átadással, mindennel együtt), majd újból rádob egy címet a rendszer, ott vár szintén 10 percet, majd azt kiviszi stb... és legutoljára kb 1 óra késéssel neked viszi ki a kaját.


Ez tipikusan olyan eset, amikor sok a rendelés és kevés a futár.


A rendszer nem tudja, hogy új címet fog a futárra rakni előre tehát ha változik a kiszállítási idő, az real time történik és nem egy trükk.


Plusz még történhet olyan is, hogy a futár bármilyen okból leadja a címet.

(mondjuk nem fél már el a táskájába, szünetre akar menni stb...) és ez is autómatikus késés.


... de ha te lefejlesztesz egy jobb rendszert és megoldod a futárhiányt, meg az étteremeknél a késéseket minimum milliárdos leszel. Szóval hajrá!

2022. jan. 27. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
100%

#9 Lehet, hogy igazad van, de

1) mint vendéget nem érdekel. Az érdekel, mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem.

2) Az utolsó mondatért kár volt.

2022. jan. 27. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!