MI a vélményetek a netpincér fuckpandává válásáról?
A késések a futárhiánynak tudhatóak be.
Konkrétan semmi nem változott a néven és megjelenésen kívül. Ugyan azok az emberek dolgoznak, ugyanazzal a rendszerrel.
Csak Budapesten több ezer futárból a kezemen megtudom számolni hányan léptek le az arculatváltás miatt.
Tehát nem változhatott rossz irányba a szolgáltatás minősége.
Futárhiány meg szintén jelen van a Woltnál is.
Az árak meg mindenhol nőttek.
8# Nem így van.
Étterem meg ad egy idő, hogy adott dolgot mennyi idő alatt tudja teljesíteni.
Rendszer számol időt, hogy mennyi a kivitel.
A futár 15 perc várakozás után leadhatja a rendelést, hiszen nem éri meg neki 15 percnél többet várni egy rendelésre. Ilyenkor a rendszer kiosztja egy új futárra a rendelést, a rendelést leadó futár pedig megkapja kárpótlásul (a várakozást kárpotolják) a címpénzt.
Tehát egy ilyen eset után minimum 5-10 percet késik legjobb esetben. Hiszen oda kell érni az új futárnak és fel kell venni a rendelést, szóval itt óriási késések lehetnek.
Főleg ha nincs elég futár és nem tudja rögtön kiosztani a rendszer.
Ez nem egy trükk, hogy lenyelhetőbb legyen a késés. Mindig aktuális információ alapján újra kalkulálja a rendszer.
Szóval nyugodj le, nem hiszik azt, hogy "ha folyamatosan változtatják a várható kiszállítási időt (30-40 perc -> 20-25 perc -> 45-50 perc -> majd 10-15 perc fél óráig) akkor nem tűnik fel az embereknek, hogy mennyi id az annyi..."
A fentiek éttermi késések miatt vannak többnyire vagy a kevés futár miatt.
Meg ezen felül ha kevés a futár sokszor előfordulnak olyan szituációk, hogy felveszi a rendelésed, majd a rendszer rádob még egy rendelést (mert útba esik és nincs más futár), így az ottani étteremnél is várakozni kell és felvenni a rendelést.
Ezek után lehet ugyan ezt eljátsza mégegyszer.
Az sem evidens, hogy melyik rendelést kell kivinni előszőr. A rendszer optimalizálja ezt.
Tehát lazán lehetséges, hogy egy 30 perce kiszállítás lenne, de az étteremnél kell 10 percet várni, a futár 5 perc alatt ér oda, majd a rendszer rádob még egy címet, oda 5 perc eljutni, ott várakozik 10 percet, majd azt a rendelést kell előszőr kivinnie, ami mondjuk 20 perc (átadással, mindennel együtt), majd újból rádob egy címet a rendszer, ott vár szintén 10 percet, majd azt kiviszi stb... és legutoljára kb 1 óra késéssel neked viszi ki a kaját.
Ez tipikusan olyan eset, amikor sok a rendelés és kevés a futár.
A rendszer nem tudja, hogy új címet fog a futárra rakni előre tehát ha változik a kiszállítási idő, az real time történik és nem egy trükk.
Plusz még történhet olyan is, hogy a futár bármilyen okból leadja a címet.
(mondjuk nem fél már el a táskájába, szünetre akar menni stb...) és ez is autómatikus késés.
... de ha te lefejlesztesz egy jobb rendszert és megoldod a futárhiányt, meg az étteremeknél a késéseket minimum milliárdos leszel. Szóval hajrá!
#9 Lehet, hogy igazad van, de
1) mint vendéget nem érdekel. Az érdekel, mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem.
2) Az utolsó mondatért kár volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!