Miért kellett átnevezni a Netpincért Foodpandára?
1-2# Nem.
Már rég a Delivery Herohoz tartozott a Netpincér, szóval nem emitt történt a változás.
Külföldről felsőbb utasításra lett a váltás.
Részlet a fent linkelt interjúból:
Pénzcentrum: A NetPincért már 2016-ban felvásárolta a Delivery Hero, miért csak most döntöttek a névváltoztatást mellett?
Patai Zoltán (a Foodpanda vezetője): [...] "Hogy miért most? Azt vettük észre, hogy az elmúlt években rengeteget fejlődött a márka, és mára sokkal többek vagyunk, mint egy ételrendelő platform, törekszünk arra, hogy mindent kiszállítsunk, amire a vásárlónak 30 percen belül szüksége lehet.
Viszont a vásárlók a NetPincér brandnévvel azt asszociálták, hogy pizzakiszállítás, még csak nem is étel, kifejezetten pizza. Ez égett be 22 év alatt a vásárlók fejébe. Szerettük volna tehát megújítani és újrapozicionálni a márkát. Ezzel párhuzamos volt az a törekvés a központ részéről, hogy Európa-szinten egységesítse a márkákat. Ezért Németország után Magyarországon vezettük be másodikként az európai foodpanda brandet."
5# Ez a kamu marketinges szöveg.
Szimplán külföldről jött az utasítás, hogy egységesíteni akarják a bandet, így át kell váltani a Foodpanda névre.
Olyan gyorsan jött a váltás, hogy nem sikerült megfelelően a váltó ruha rendelés sem, csak a külföldi mintából kaptak, aminek része a magenta szín, ami miatt meg a T mobil beperelte már a Foodpandát.
Így hamarosan megint lesz egy ruha csere, aminek a designja sokkal zöldebb lesz és szerintem menőbb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!