Kiszállításnál ki szoktam nyitni az ételt és megtapogatom forró-e, van-e benne hajszál vagy oda nem illő dolog. Legutóbb a futár ezt nem várta meg és elkezdett obégatni hogy fizessek. Ez normális?
Szerintem nem az.
Fizetek egy szolgáltatásért, ételért. Természetesnek tartom hogy átvizsgálom mit kapok.
Ez olyan földöntúli dolog?
Más rá se néz mit kap a pénzéért?
"mégis hogyan bizonyítsam be hogy hideg ételt küldtek vagy szőr van a sajtba"
Ahogy általában minden másnál is, a leggyakrabban először is kér egy fényképet az étterem.
Abból ugyan a hőmérséklet nem derül ki, de az étteremben azt azért pontosan fogják tudni, hogy az adott étel mikor hagyta el a konyhát, és te mikor küldted az éttermet.
Úgyis csak az étterem tud kompenzálni (legtöbb esetben) ha valami megkárosítás ért. Ott döntik el a jogosságát, ők adhatnak alternatívát a kompenzálásra.
Esetleg ha az étterem saját futárja, és régebbi rutinos dolgozó, akkor adhatnak neki olyan jogkört, hogy rugalmasabban kezelhet egy ilyen helyzetet...
... de ez igen kivételes szokott lenni. Mivel akkor az összes futár megetetné minden nap ingyen az összes rokonát, mert ezzel azért elég könnyű visszaélni!
Szóval a futár az inkább csak futárkodik. Hiába mutatod meg neki, hogy hideg, semmi joga nincs rá, hogy bármit is kezdjen a panaszoddal.
Netpincéres példa:
A futár dolga a kiszállítás.
Ha akármi baj van az étellel az már az ügyfélszolgálat problémája. Ha nekem mint futár a vásárló azt mondja, hogy "Nem ezt rendeltem.", "Kifolyt a leves" vagy akár azt hogy "Hajszálakat látok az ételen" én nem intézkedhetek.
Nem vihetem vissza az étterembe vagy adhatom vissza az étel árát.
Csak azt mondhatom, hogy keresse fel az ügyfélszolgálatot, akik megoldást találnak a problémára.
Sőt az ételt csak a fizetés után adom át. Tehát esélye sincs előtte a vásárlónak ezt eljátszani.
(KFC rendeléseknél lehet kézpénzel fizetni)
Köszönöm 10es.
11: nem, nem nyalom meg. Nem is erről megy a téma.
14: nem vagyok kislány 1. 2: nem azért rendelek hogy egy frissensültet vagy kemencés pizzát hidegen egyek vagy nekem kelljen utána melegítgetni mondjuk egy panírozott húst. Azt egyed te.
15: a kifolyt leves éppenhogy a futár ügye hiszen az ő feladata a szállítás... ha kifolyt akkor nem bírta megoldani...
De ilyen esetben nyílván át se veszem!
17# Pedig Netpincérnél így van.
Ha valami kifolyik az nem feltétlen a futár hibája. Pl.: Rosszul rakták rá a fedőt az étterembe.
Ha visszaadod a kezembe és azt mondod nem veszed át onnantól azt csinálok vele amit akarok azaz megehetem, de valószínűleg csak kidobom a legközelebbi kukába.
Ezek után is csak annyit tudsz tenni, hogy felveszed az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot.
Sehogy sem tudod kijátszani a rendszert.
Futárszempontból ez a helyes eljárás. Én nem tudok neked visszamenni az étterembe és őket lehordani majd hozni egy új adagot vagy éppen visszakérni a pénzed és azt visszahoz.
Te beteg vagy ember, ez mar kòros, kezeltesd magad!
Szerencsetlen futarok akik hozzad jarnak...mondjuk ne aggodj, tuti az osszes kajad telekopkodik hiszen ismerik a jo szokasod.😉
Primadonna.
Javaslom, főzz magadnak, ha ennyire finnyás vagy. Az kellően forró lesz, és még véletlenül se fog belehullani egy szőrszál se. Ja de.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!