A nagyokos vendéget mennyire szeretik az éttermekben?
Ètteremvezető vagyok (nem Magyarországon). Az összes pincérnek ki van adva, hogyha problémázik a vendég, akkor szóljanak vagy nekem, vagy a főnökasszonynak, ők persze ennek örülnek, legalább nem kell a hülyékkel foglalkozniuk. Nekem hobbim az ilyeneket verbálisan kicsinálni, simán levezetem neki, hogy miért kerül a kaja annyiba, amennyibe. Meg azért kell várnia, mert frissen csinálják a konyhában a fiúk. Mondjuk elég kötekedésbiztos étlapunk van, minden húsételhez odaírva, hogy hány gramm hús, ha meg a köretet kevesli, akkor simán kap bárki még pluszban ingyé (nagyon ritkán fordul elő, hogy valaki kevesli).
Arra mondjuk érzékeny vagyok, ha a cincérekkel, vagy egyenesen a tanulókkal csúnyán beszél a vendég, akkor kap egy ejnyebejnyét (uram, a vendégeinktől is elvárjuk azt a kulturált magatartást, amit mi gyakorlunk), aztán ha neki áll feljebb, akkor megkapja a számláját, felszólítom távozásra, aztán emlékül kap egy belépési tilalmat.
Azért vagyunk ilyen magabiztosak, mert az étterem nagyon jó. A kaja fantasztikus (tényleg, ha a konyha kérdezi tőlem, hogy mit szeretnék kajálni, akkor őszintén tudom nekik mondani, hogy mindegy, bármi jó), az árak normálisak, jó helyen van, nagyon népszerű. Szóval nem félünk attól, hogy a gyökér vendégeket elveszítjük, mert gyakran a normálisoknak sem tudunk helyet biztosítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!