Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » A nagyokos vendéget mennyire...

A nagyokos vendéget mennyire szeretik az éttermekben?

Figyelt kérdés
Az a tipikus mindenkit kiosztó, nagymellényű akiről írásban is lesüt milyen a jelleme. Aki valami frusztrált főnökféle és a felkiáltójel a kedvence. Ha egy ilyen bemegy az étterembe vagy valami menzára és a rendelésnél beleköt a pincérbe, az adagokba, akkor arra külön odafigyelnek, és finomat főznek, nagy adagot kap, szépen elrendezik, sietnek vele, vagy csak sietnek vele, hogy szabaduljanak tőle?
2021. jún. 23. 13:52
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Dehogy figyelnek oda rá külön. Igyekeznek jó pofát vágni hozzá muszájból, de alig várják, hogy ajtón kívülre kerüljön.
2021. jún. 23. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
93%

Ètteremvezető vagyok (nem Magyarországon). Az összes pincérnek ki van adva, hogyha problémázik a vendég, akkor szóljanak vagy nekem, vagy a főnökasszonynak, ők persze ennek örülnek, legalább nem kell a hülyékkel foglalkozniuk. Nekem hobbim az ilyeneket verbálisan kicsinálni, simán levezetem neki, hogy miért kerül a kaja annyiba, amennyibe. Meg azért kell várnia, mert frissen csinálják a konyhában a fiúk. Mondjuk elég kötekedésbiztos étlapunk van, minden húsételhez odaírva, hogy hány gramm hús, ha meg a köretet kevesli, akkor simán kap bárki még pluszban ingyé (nagyon ritkán fordul elő, hogy valaki kevesli).

Arra mondjuk érzékeny vagyok, ha a cincérekkel, vagy egyenesen a tanulókkal csúnyán beszél a vendég, akkor kap egy ejnyebejnyét (uram, a vendégeinktől is elvárjuk azt a kulturált magatartást, amit mi gyakorlunk), aztán ha neki áll feljebb, akkor megkapja a számláját, felszólítom távozásra, aztán emlékül kap egy belépési tilalmat.


Azért vagyunk ilyen magabiztosak, mert az étterem nagyon jó. A kaja fantasztikus (tényleg, ha a konyha kérdezi tőlem, hogy mit szeretnék kajálni, akkor őszintén tudom nekik mondani, hogy mindegy, bármi jó), az árak normálisak, jó helyen van, nagyon népszerű. Szóval nem félünk attól, hogy a gyökér vendégeket elveszítjük, mert gyakran a normálisoknak sem tudunk helyet biztosítani.

2021. jún. 23. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
90%
Ja, előfordul néha jogos reklamáció is, ugye a konyhán is hibáznak hébe-hóba a fiúk, aztán mondjuk ha túl sós a kaja, akkor a vendég természetesen kap egy új adagot, aztán elnézéskérésképpen a desszertjét nem számoljuk fel (vagy valami hasonló).
2021. jún. 23. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.