Ilyen esetben mit lehet csinálni?
Figyelt kérdés
Ha kiírják az falatozzon vagy netpincéren, hogy 60 perc a várakozási idő, én meg 140 percet várok mire kijön a pizza…
Az éttermet felhívom közben, 2 alkalommal is de nem veszik fel.
Vissza sem hívnak.
Elvileg amit a netpincéren vagy hasonló oldalon kiírnak, az csak tájékozató jellegű…
De mit tehetek ilyen esetben?
Szerintem 140 percet várni egy pizzára igazán beteg dolog, hogyha ráadásul a kerületben van az étterem.
Hogyha szépkártyával fizettem, akkor mit tehetek? Vissza lehet valahogy igényelni a pénzt?
2021. jún. 20. 16:17
1/1 anonim válasza:
Na, megkaptad? Milyen mese lett? Mi történt?
De alap, hogy onnan többet nem rendelünk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!