Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Szerintetek egyes vendéglátóso...

Szerintetek egyes vendéglátósok miért engedhetnek meg maguknak bármit?

Figyelt kérdés
Már a pincérnek jeleztem, hogy baj van, mert ez a kiszolgálás, az étel nem jó így. Ahelyett, hogy kezelte volna a reklamációt az asztalok között futkozott. A számlafizetésnél is jeleztem neki, hogy szerintem ez a szolgáltatás nem ér ennyit, panaszt akarok tenni, hívja a főnökét. Persze nem hívta. Másnap felhívtam az éttermet, kértem az üzletvezetőt. Nem értem el. Írtam e-mailt is nekik a panaszommal. Semmi válasz 20 napja. Ez színvonal? Még mindig nem volt elég egyértelmű, hogy panaszt teszek?
2021. máj. 19. 12:01
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
58%
#16 Nem értelek. Eddig nem tudtad, hogy ha a pincér a konyhában leejt egy poharat, azért is a vendég hibás?
2021. máj. 22. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 A kérdező kommentje:
#21 : Igazad van, hogy ez a hozzáállás van itt az oldalon. Amihez nincs közöm, az nem is érdekel. Ahhoz, hogy mi az, amit a kezembe adnak a pénzemért cserébe, ahhoz van közöm.
2021. máj. 22. 09:45
 23/24 anonim ***** válasza:
100%
A panaszkönyvet kellett volna elkérned, ha azt nem adják, akkor valami felettes szervhez lehet fordulni, és arra ráfáznak.
2021. máj. 24. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 A kérdező kommentje:
#23 : Nem szoktam reklamálni, így még nem tudtam mi a módi. Legközelebb így fogok eljárni, köszönöm!
2021. máj. 30. 16:49
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!