Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Szerintetek egyes vendéglátóso...

Szerintetek egyes vendéglátósok miért engedhetnek meg maguknak bármit?

Figyelt kérdés
Már a pincérnek jeleztem, hogy baj van, mert ez a kiszolgálás, az étel nem jó így. Ahelyett, hogy kezelte volna a reklamációt az asztalok között futkozott. A számlafizetésnél is jeleztem neki, hogy szerintem ez a szolgáltatás nem ér ennyit, panaszt akarok tenni, hívja a főnökét. Persze nem hívta. Másnap felhívtam az éttermet, kértem az üzletvezetőt. Nem értem el. Írtam e-mailt is nekik a panaszommal. Semmi válasz 20 napja. Ez színvonal? Még mindig nem volt elég egyértelmű, hogy panaszt teszek?
2021. máj. 19. 12:01
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
100%
Semmit, leírod a panaszt és annyi.
2021. máj. 19. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk tényleg segítene válaszolni, ha leírnád, mi volt a probléma.
2021. máj. 19. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 A kérdező kommentje:
#13 : Nézd, totál mindegy, mi volt a probléma, így nem lehet lerendezni valamit. Amikor a helyszínen nem szól az ember valamiért, akkor az a baj, hogy miért nem ott jelzi. Ha szól, akkor nem érnek rá és az a baj. Szerintem amikor bemegy a vendég, akkor kellene már szólni, ha nem érnek rá és barátsággal tudnánk elköszönni.
2021. máj. 19. 21:54
 14/24 anonim ***** válasza:
41%

Kedves Kérdező! Még mindig nem értetted meg, hogy csak a vendég lehet a hibás? Még mindig nem értetted meg, hogy a vendéglátós kegyet gyakorol, ha elfogadja a pénzed? Nem elég szívatás, hogy már nem jár bértámogatásként ingyen pénz?

Észre vehetted volna itt a GYK-n, ha a pincér leszámláz vmit, amit nem visz ki, az a vendég hibája.

A vendéglátósokat csak hódolat illeti meg, nem bírálat.

2021. máj. 20. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 A kérdező kommentje:
#14 : Nézd, azért van az a viselkedés, amit nem lehet tűrni. Szólok direkt ott azonnal, hogy ezt el kellene rendezni, mert ez így nem jó vagy hívja a főnökét. Erre elkezd rohangálni az asztalok között!
2021. máj. 20. 08:23
 16/24 anonim ***** válasza:
45%

#15 Az érdekes, hogy 6 válaszolóból 4 nem tudta, mi a probléma, de azt, hogy a vendég a hibás, azt igen.

Egyébként tényleg bunkóság nem válaszolni. Ez annak a nyílt elismerése, hogy a vendégnek volt igaza.

2021. máj. 20. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
46%

Érdekes, hogy #16-ot lepontoztátok, pedig tényleg nem derült ki, mi volt a probléma.

És valóban bunkóság nem válaszolni.

2021. máj. 20. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
100%

Nézd, totál mindegy, mi volt a probléma - hát PONT, hogy nem mindegy.


Nem mindegy, hogy hideg ételt kaptatok, nem azt amit rendeltetek, vagy a fejetlenség miatt késett 10 percet a kajátok.

2021. máj. 20. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
34%
#18 Egy dolog, hogy mi volt a probléma, és más, hogy bunkóság nem válaszolni.
2021. máj. 20. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 A kérdező kommentje:
#18 : Épp ilyesmikkel nem kell túllépnie a vendégnek a jogkörét! Mint máshol sem, az ügyfélnek itt sincsen ahhoz semmi köze, hogy bent 1 szakember vagy 100 alul iskolázott dolgozik e. Arról kell véleményt mondani, ami kijön a fekete dobozból.
2021. máj. 22. 07:03
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!