Sok étterem miért nem törődik a minőséggel?
Veszprémi olasz-nak mondott étteremben, a Ginóban többször lehetett kapni lasagne-t, aminek a közepe jeges volt, és mikró nem melegítette fel rendesen.
Don Peppe xiv ker, a tészta nyers, nyúlik. A saláta fonnyadt, undorító kajákat lehet rendelni, soha többet nem eszem ott sem.
Sarki giroszos a dohányt fogja a kezébe, miközben pakolja béke a húst a pitába. Na mondom neki. Ugye ezt nem gondolod komolyan, hogy dohányos kézzel, bekehamuzva a kaja te el fogod adni itt nekem azt a kaját!? Erre elküld a picsába. Hát ennyin nem múlik, oda sem megyek és a cégben 1500 ember olvasta a szöveget, ők is inkább 6 perccel odébb mennek, mert giroszosból rengeteg van.
Ez a klasszikus esete annak, amikor a főnök eldönti hogy garasoskodik, felvesz alulfizetett képzetlen embereket, akik gyorsan kiégnek a heti 70-80 munkaórától és a silány alapanyagok miatt hisztiző vendégek miatt.
De szerintem a fogyasztók is hibásak valahol, mert gyakran látok ilyesmit vendéglátásban.
Egyrészt a kedves vendég nem fogja megvárni a frissen sült lasagne-t, mert pepecselős és sokáig tart.
A rendelős/beülős emberek nagy része nem tud főzni, de hozzá vannak szokva a gyorséttermekhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!