Rendelnétek máskor az adott étteremből ha teljesen más kaját hoztak ki ?
Én az étteremnek jelezném mindenképpen, mert elég kizárt, hogy anélkül küldenek neked mást, hogy elötte odaszólnának, hogy megfelel-e.
Valószínüleg a futár elcserélte, csak nem akarta beismerni.
2-es jól beszél.
És ha allergiás vagyok a csirke húsra ?
Mint a szomszédom a sertés húsra. Még ugyanazzal a késsel sem lehet vágni náluk a csirkét és a sertést, mert heves reakciót vált ki nála a sertés fehérje.
1 esetből viszont nem szabad általánosítani. Mindenki hibázhat, nem robotok vagyunk. Viszont rákérdeztem volna a cégnél, hogy mi történt?
Ha tényleg úgy volt, hogy elfogyott valami és mégsem egyeztettek veled, akkor meggondolandó a következő rendelés, mivel ott nagyobb problémák lehetnek. Ha csak a futár cseszett ki veled, akkor egy bocsi azért dukált volna tőle.
Felhívnám az éttermet és jelezném. Olyan nincs, hogy kérdés nélkül küldenek mást, mindig szólnak, ők se akarnak feleslegesen dolgozni.
Esélyesen a futár rontotta el. Ha jelzed, szerintem küldenek új adagot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!