Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ti ezek után rendelnétek...

Ti ezek után rendelnétek innen ebédet?

Figyelt kérdés

Július óta hétfőtől péntekig hozatok ebédet. Péntekenként mindig ki szoktam fizetni előre az utána következő hetet. Augusztus 1-től új futár lett a cégnél, ma a kezembe nyomott egy számlát, hogy előző hónap július 10-14-ig terjedő időszakot fizessem meg, mert tartozásom van. Hozzáteszem sose adtak számlát eddig, egyik befizetésem után se. Természetesen nem fizettem ki, felhívtam az éttermet, hogy mi az hogy most kitalálják, hogy 2 hete én nem fizettem, most fizessek. Beszéltek össze-vissza, hogy náluk nincsen lekönyvelve hogy kifizettem, de az a futár már nem dolgozik náluk, aki júliusba is volt... Mondtam neki, hogy egyrészt kifizettem, másrészt számlát sose adtak róla, meg különben is bennem fel se merült, hogy esetleg a futár nem adta át nekik a pénzt, mert minden nap hozta az aznapi ételt.

Most szerintetek? Nagyon felháborítónak tartom ezt az egészet. Ezt a hetet kifizettem még múlt pénteken előre- bár ezek után lehet hogy azt a pénzt se találják-, de nem valószínű, hogy a jövő héten is tőlük fogok ebédet hozatni.


2017. aug. 2. 17:02
 1/5 anonim ***** válasza:
83%
Én nem fizettem volna semmit és nem is rendelnék.
2017. aug. 2. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
91%
Jogos a felháborodásod, én elpártolnék tőlük a helyedben.
2017. aug. 2. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
90%

Én ragaszkodnék hozzá, hogy az előző futárral vegyék fel a kapcsolatot. Az, hogy már nem dolgozik ott, nem jelenti azt, hogy már nem is létezik.

Rendezzék le vele az anyagiakat (fizetéséből levonható a kaja ára).

Én sem rendelnék tőlük többet.

2017. aug. 2. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
88%
Meg se fordulna a fejemben onnan rendelni. Én országos szállítónál rendelek, egyszer fordult elő, hogy rosszul adott vissza a futár, de nem voltam rest ennyiért betelefonálni a szolgáltatóhoz. Mindig hagytam neki borravalót, nem kellett volna magát kiszolgálnia. Azóta Szép kártyázok....
2017. aug. 2. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
80%

Én nem dramatizálnám túl.

A könyvelésük szar, nem a kajájuk, még mindig a jobbik eset.


Ki tudja hogy lopkodtak össze vissza.


Ha a héten rendben megy a kaja, és többet nem hozzák fel a témát, szerintem ezen túl lehet lépni. Vagy esetleg rájuk szólnék, hogy most akkor mi van, továbbra is tartozol, vagy mire jutottak.

Ha azt mondják, hogy továbbra is van tartozásod, akkor ne fizesd ki a jövőhetet, mert akkor kitelik tőlük, hogy lenyelik a pénzt, és nem visznek kaját.


Ha ragaszkodnak a tartozós verzióhoz, hagyd ott őket.

2017. aug. 2. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!