Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Reklamáltál már étteremben a...

Reklamáltál már étteremben a felszolgált étel mennyisége, minősége, ára, a kiszolgálás vagy egyéb ok miatt? Ha igen, mi volt a hatása?

Figyelt kérdés

#étterem #reklamál
2020. júl. 10. 19:04
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Igen, minőség miatt.

Felszolgálásért nem reklamálok, legfeljebb nem adok egy fillér jattot sem.

Árért meg ostobaság lenne reklamálni, mikor ott vannak az étlapon

2020. júl. 10. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
93%
Én egyszer menüben annyira kevés pörköltet kaptam, mikor megláttam az éthordóban hogy három kis kocka hús, ici pici szafttal, lefényképeztem, majd elküldtem az étteremnek, hogy azért ez felháborító adag! Azonnal elnézést kértek, és feajánlottak egy úk adagot, és a következő menüből 20 százalék engedményt. Egyikkel sem éltem, és az étterembe sem mentem, nem is megyek soha többet.
2020. júl. 10. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
93%
úk=új
2020. júl. 10. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
mikor fiatalabb voltam nem mertem reklamálni csak simán nem mentem többet abba az étterembe. Így 40 fele már azonnal szólok hogyha nem jó az étel. És itt ne a kötekedős vendégre gondoljatok, hanem pl. fagyos a rántott hős vagy mócsingos a csirkeszelet vagy keményre kiszáradt a rizs. Azonnal szólok és ha nem javítják akkor borravalót nem adok. Kétszer előfordult hogy az étel konkrétan ehetetlen volt, akkor fizetés nélkül távoztam.
2020. júl. 10. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
33%

Nem merek, mert félek, hogy beleköpve hoznak újat, főleg most...


inkább nem megyek vissza


amúgy se merek annyira járni, azt se tudják sok helyen, miben mi van...(allergének)

2020. júl. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
52%
Csak házhozszállításnál. Helyben étkezve még sosem volt gondom, de rendelésnél már előfordult hogy hiányzott valami vagy nem jó ételt hoztak ki. Amikor volt rá mód, kiküldtek egy újabb adagot, immár helyesen elkészítve, amikor ez valamiért nem volt megoldható, ott kedvezményt kaptam a következő rendelésre.
2020. júl. 10. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
76%
Lillafüreden egy szuper étteremben büdös volt a sült pisztráng. Szóltunk a pincérnek, ő meg a vendégek előtt elkezdte szagolgatni :), szégyellték, ajánlottak ingyenes étkezést a jövőben. A többi vendég meg csak nézett, elrettentek. Nem mentünk vissza utána.
2020. júl. 11. 02:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
84%
Pecs turoscsusza ... hivom a pincert: 'mik ezek a 3mm-es valamik a csusza tetejen?' ... 'piritott szalonna' - hangzott a valasz ... 'en is erre gondoltam eloszor, de miert vannak labai?' ... upsz.
2020. júl. 11. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Étteremben egyszer reklamáltam eddig, amikor az ásványvizes palackról úgy csavarta le a fém kupakot a pincér, hogy sebes volt a keze és épp vérzett. Nem, nem volt bekötve. Azt már nem vártuk meg ott, hogy a megrendelt ételt is kihozzák, elment az étvágyunk.

Hétköznap kiszállítós menüt ebédelek, ott volt már rá példa, hogy a menüben a leves után "túróval töltött zsemle, vanília sodóval" volt a második, de porcukor helyett sóval szórták meg, vastagon. Akkor e-mailt írtam a cégnek, de válaszra sem méltattak. Volt még pár hasonló húzásuk, most már nem tőlük rendelem az ebédmenüt.

2020. júl. 11. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!