Vendéglőben mindig a vendégnek van igaza?
Nyilván nem, de ha megoldható bólogatással, akkor meg kell oldani. Ezzel együtt persze abban is biztos lehetsz, hogy beleköpnek a húslevesébe, plusz jó bőven számláznak is... :)
Ami azt a választ illeti, hogy kulturált helyen nem osztják ki a vendéget...
Mindennek van határa, és egy hely színvonalát a vendégkör is adja!
Ilyet egyetlen kulturált helyen se néznek jó szemmel, hogy egy vendég csapkod, meg anyázva kiabál.
Ha ezt a többi vendég is hallja, azzal lealjasítja az egységet, ezt pedig egy vendéglátós nem tűri el.
30 éve vagyok vendéglátós, és pontosan a jobb helyeken szokták ilyen (vagy szélsőségesebb esetekben) azt csinálni, hogy az üzletvezető meghívja a társaságot, tehát a ház ajándéka amit fogyasztottak, nem kell fizetni, és ezzel együtt, meg is kéri őket, hogy mihamarabb távozzanak.
És ne is jöjjenek vissza amíg nem tanulnak meg viselkedni.
Szóval egy nívós étteremből az ilyen parasztokat szép illedelmesen úgy b@-ák ki, mint macskát szarni, mert milliószor fontosabb a többi, arculatban odaillő (jól nevelt) vendég véleménye a helyről.
Csak egy történek a színfalak mögül, hogy mennyire van mindig igaza a vendégnek:
Nekem volt olyan főnököm aki egy biciklipumpával vert el egy vendéget. Mert az azt hitte rá, hogy "csak egy pincér" ezért tiszteletlenül beszélt vele.
5-ös!
Vendéglátásban nem ügyfél van, hanem vendég!
És van többi vendég is, akit zavarhat más büdös paraszt.
Ezt mérlegre kell tenni, adott helyzetben mi a fontosabb.
Közel sem jó befektetés lezülleszteni egy egységet alja néppel!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!