Szep kartya beuzemelese sok penzbe kerul vagy a sok meloval jar?
<facepalm>
Aktiválás egy 2 perces telefon, utána ugyanúgy működik, mint egy bankkártya
#1 < facepalm >
Nem ez volt a kérdés.
Ez aztán az EPIC FAIL
En uzletvezeto vagyok egy etteremben. Nagy nehezen beadtam a derekam a szep kartyara, meg is bantam ezerszer.
Ne ertsd felre, de odavonzottuk azokat az irodai folgozokat, akik egyesevel fizetnek, egy forint borravalot nem adnanak, feltartanak. Arrol nem beszelve, hogy minden uzletben a kp-nak orulnek jobban, a kartyanak meg kulon dijai vannak sajnos
Szerintem itt a kérdező alkalmazotti státuszban van, és szép-kártyaja van, és annak az aktiválására gondolt. A szép-kártya aktiválása egy kb. 2 perces telefonhívásba kerül. Egyetlen egyszer kell megtenned.
Az üzletvezetős válaszolónak pedig üzenem, hogyha zavarják a szép-kártyával fizetők, akkor ne fogadja el a szép-kártyát, és akkor nem fognak odamenni a vásárlók. Majd elviszik a szép-kártyadok másik üzletbe a pénzüket. Az alkalmazottaidat pedig fizesd meg rendesen a munkájukért, ne a vásárlóidtól várd el, hogy borravalót adjanak.
Utolso!:) teljesen mindegy mennyire fizeted meg az alkalmazottjaidat, a borravalot varni fogjak. Mivel magyarorszagon legtobb helyen nincs belekalkulalva az arba -opcionalisan adhato- varni fogjak. Ne aggodj a munkatatsaimert, teljesen jol meg vannak fizetve :)
VISZONT: amikor delidoben beallit a hivatalbol 12 szep kartyas, ossze kell tologatni az asztalokat, mert duzzognak, ha a menujuket kulon asztalnal kell elfogyasztaniuk, elveszik a helyet masoktol, akik esetleg nem egy 800Ft-os ebedre jottek be, majd meg fel is tartanak mert sorban allnak a pultnal es egyesevel fizetik az ebedjuket, egyesevel utom be, egyesevel irjak ala stb... had ne legyek oda meg vissza a gyonyortol.
Az “epito jellegu” szakmai hozzaszolasodbol itelve te is egy uzletet vezetsz valahol, kerlek ott osztogass jotanacsokat!:) ugyanis en nem kertem, a kerdezonek valaszoltam a sajat szemszogembol.
Nem vagyok etterem tulajdonos. Etterem vezeto vagyok, teljesen mas.
Kepzeld, amikor delben tele vagyunk, szivunk szerint nem orulunk amikor egyesevel hosszu percekig fizettetunk. Termeszetesen mosolygunk, Ezert vagyunk a vendeglatasban, de ha oszinten szeretnek valaszolni a kerdesre, akkor nekem (a masik “oldalrol”) ez a velemenyem. Sot tovabb megyek, a hotelben a recepcios holgy sem orult a szo szoros ertelmeben, mosolygott persze, mert ez a dolga. De miert lenne boldog azert, mert te 3 kartyaval tudod kifizetni a szallasodat?
Az ember valaszol egy kerdesre az o szemszogebol, es rogton le van hurrogva olyan alltal, akinek halvany lila goze nincs a szakmahoz.
Sajnos az ember neha kenytelen olyan dolgokban engedni, amikben nem szeretne, de a fejlodeshez muszaj. Peldaul, utalom, hogy ingyen wifink van, ahelyett, hogy fogyasztananak es beszelgetnenek, a telefont nyomjak, sokszor minket akadalyozva a felszolgalasban. De ha nem lenne wifink, hatranybol indulnank a tobbi, ezt a szolgaltatast nyujto helyhez kepest.
9, húú, ne haragudj, hogy erre az apróságra nem figyeltem, közben teszek-veszek a lényege ugyanaz a válaszomnak akkor is.
Nem kell kétszer se leírnom, mint neked...
Nem lehet, hogy jobb telekommunkációs rendszer kellene, akkor nem tart hosszú percekig? Sok helyen járok,sehol nem tart tovább, mint a kp-s
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!