S. O. S! Hekk kérdés! Béna kezdő vagyok. Van egy zacskó fagyasztott Hekk-em. Ezeket a szürkés bőröket le kell róla kapargásznom?
Most vettem ki, még enged.
Nagyon megköszönném pontosan hogyan is kell készÍteni. Sima panírban, vagy csak pirospaprikás lisztben?
Köszönöm!
Én nem szoktam a Hekket lekaparni,de van aki megcsinálja.
mindenképpen paprikás lisztben csináld mert úgy isteni finom lesz..(olyan lesz mint a strandokon..)
Ha leszeded a bőrt, szétesik. (Ne tedd!) Alaposan be kell sózni, állni hagyni, majd pirospaprikás lisztbe kell forgatni. Tojás, morzsa nem kell, mi legalábbis nem szoktunk.
Másik megoldás: Halak fűszerkeverék, akkor sózni se kell, és csak simán lisztbe forgatni.
A hekktörzsben 3 helyen van szálka, hosszanti csíkban, kivülről látszik az uszony, amellyett kell hosszában bevágni és kimetszeni a szálkás sort, kivenni a gericet. Természetesen ezt akkor, amikor már megsült és eszed.
Nagyon nagyon köszönöm!
Első próbálkozás, remélem nem ér negatív élmény :))))
Még egy kérdésem lenne, ugye a bele nincs benne, vagy hol vannak a szervei?
Mire apu hazaér a munkából szeretném neki elkészíteni.
Nincs benne semmi...elvileg:D Attól függ törzset vagy filét vettél:)de gondolom törzset:)hát reméljük nem hagytak benne semmit:)
a szürkét nem kell leszedni...liszte tegyél pirospaprikát (csak ne csípőset), előtte sózd be hagyd állni ,majd ebbe a paprikás lisztbe forgasd bele és süsd ki:)észreveszed ha egsül és az olajat ne felejtsd a tűzhelyen, le ne égjen a konyha:D
:):):) ...honnan tudod hogy szoktam gyújtogatni??? :) :) :) Nem valami ismerősöm vagy itt inkognitóban? Hihi...neeem, csak a konyharuhákat szoktam felgyújtani.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, neki is látok!
szia! azért nézd át alaposan és öblítsd is le, mert én jártam már úgy, hogy ropogott a fogunk alatt a pikkely és
a homok:)
nekem is minden konyharuhám lukas, mert mindig sikerül a gázon kiégetni:)
hello