Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Ezekből mit lehetne főzni?...

Ezekből mit lehetne főzni? Kezdő vagyok nagyon, egyszer-kétszer konyha felgyújtás is majdnem megtörtént

Figyelt kérdés
Pár db csirkecomb, sertéscomb darabok(nagyok szóval ahhoz nem akarok hozzányúlni még),pár fej hagyma, egy üveg melegszenyakrém, egy üveg bolognai szósz, egy üveg édes savanyú szósz, mézes mustáros szósz, kevés liszt, nagy adag tészta(penne,spagetti,eperlevél,lasagne), egy doboz tejföl,fagyasztóban van petrezselyemzöld,fűszerek, liszt,olaj, pár tojás, gyors rizs

2013. ápr. 18. 13:34
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

csirkecombot befűszerezed, só, bors, ha van akkor rozmaring nagyon jó hozzá, esetleg olaszosan kis oreganot. beteszed a tepsibe, és pucolsz mellé néhány fej hagymát, amit nagy darabokra (mondjuk negyedbe) vágsz, és persze olaj alá. lefeded alufóliával, sütöd egy darabig, aztán, amikor megpuhult, akkor leveszed a fóliát, és még sütöd, hogy megpiruljon a bőre. csak azért, mert az úgy király. ha ez megvan, akkor fogod az olajat, ami kisült, meg a hagymát, és átpaszírozod durvára. én ajánlom hozzá a bolonyai szószt, és ezzel az alappal összefőzve készítettél egy mártást. kifőzöd hozzá a rizst.


rizst halmozol a tányérra, ráteszel a szószból, és mellé teszel egy csirkecombot.

2013. ápr. 18. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
mivel még mindíg nem akarsz használni sertéshúst, a csirkecombról leszeded a bőrkét, és kicsontozod, majd összedarabolod. hagymát kockázol, olajon megpirítod, beleteszed a felaprózott csirkehúst, megpirítod, (a csirke először levet fog ereszteni, aztán, ha elfőtte a levét, akkor először pirul, és ha nem vigyázol, akkor utána leég), szóval megpirítod, aztán csak zutty, rá a bolognai szósz. főzöl ki penne tésztát, és ráteszed a szószodat. tudom, mindenki sajttal szokta enni, de tejföllel is ugyanúgy jó.
2013. ápr. 18. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%