Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Segítség KACSA! Apukámtól...

Segítség KACSA! Apukámtól kaptam egy elég nagy db kacsát, de én még kezdő vagyok, sose csináltam kacsát. Mit kezdjek vele?

Figyelt kérdés
Lefagyasztottam. Valami egyszerű receptet tudnátok ajánlani hozzá? Egyáltalán mit csináljak vele? Karácsonyra gondoltam..
2012. dec. 21. 20:45
 1/6 A kérdező kommentje:
Jajj most olvastam vissza, bocsi a szóismétlésért :D
2012. dec. 21. 20:45
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Kicsit vagdosd be a háját. Kend be sóval, a hasába is tegyél sót és kevés majorannát. Tedd egy kizsírozott (nem olajozott) mély tepsibe. Önts alá egy pohár vizet. Fedd le alufóliával, és tedd a sütőbe közepes hőfokra.

Általában annyi óráig kell sütni, ahány kiló a kacsa.

A sütési idő letelte előtt fél órával vedd le róla a fóliát. A mellehúsába egy-két helyen szúrj egy hústűt. Ha könnyen belemegy és nem jön belőle véres lé, akkor fólia nélkül süsd tovább. Közben locsolgasd a levével, amíg a bőre ropogós lesz. Ha még jön belőle lé, akkor süsd még félóráig a fóliával letakarva.

2012. dec. 21. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Az előző válaszoló tökéletesen leírta. Ha szeretitek, rakhatsz a belsejébe 1-2 girizd fokhagymát is, sok nem kell!

A kacsa így lesz a legfinomabb!

2012. dec. 22. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%