Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Disznóhúsból is készíthetem a...

Disznóhúsból is készíthetem a gulyást?

Figyelt kérdés
Lehet hülye kérdés, de még kezdő vagyok és mindenhol marhával írják, de az nincs itthon.
2012. jún. 12. 11:15
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
0%
alapból disznóhúsból kell készíteni a gulyást....
2012. jún. 12. 12:07
 12/19 anonim ***** válasza:

Ez hamisgulyás lesz:) nem Te leszel az első hamisító.Bátran állj neki, a zöldséget ne sajnáld belőle.

Finom lesz.

2012. jún. 12. 12:07
 13/19 oooopti ***** válasza:

a "gulya" marhafalkát jelent, tehát eredetileg marhából készül a gulyás, de sokszor készítik disznóból is.

Én ha marhából készítem, akkor lábszárból, ha disznóból, akkor lapockából szeretem. Persze másból is lehet

2012. jún. 12. 12:17
 14/19 anonim ***** válasza:
A gulyás már rég elvált a marhapásztortól és egy jellegzetesn elkészített leveses krumplis ételt jelent.Van marha disznó és birkagulyás is.
2012. jún. 12. 12:29
 15/19 oooopti ***** válasza:
Azért étteremben én eddig szerencsére marhából ettem, de szerintem a külföldiek is mindenképp azt várják.
2012. jún. 12. 12:41
 16/19 anonim ***** válasza:

Szóval egy szónak is 100 a vége:

Nyugodtan készítsd el abból a húsból, ami van otthon, a recept szerinti módszerrel, finom lesz az.

Valóban, a gulyások valamikor tavasztól őszig kint legeltették, őrizték a marhagulyát a határban, és ők maguk bográcsban főztek magukra. Ha valamelyik marhának baja lett, és le kellett vágni, akkor az általunk is ismert recept szerint főztek maguknak egytálételt a húsból. Ezért lett gulyás a neve, és ezért tartják azt, hogy csak marhából szabad készíteni. Ma már azért ezeket a dolgokat nem kezeljük annyira mereven.

2012. jún. 12. 15:17
 17/19 doboszoli ***** válasza:
100%

Disznóból is, birkából is, marhából is lehet finomat alkotni.

Nekem azért a csirke kissé bizarr..(lófejből halászlé?)

2012. jún. 12. 19:23
 18/19 A kérdező kommentje:
köszönöm! :) elkészült és nagyon finom lett!