Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Egyszerű, finom virslis étel?

Egyszerű, finom virslis étel?

Figyelt kérdés

Nézegettem neten és ezt találtam ami elég szimpatikus : [link]

igazából mondhatni, hogy ez csak sima sült virsli...de ez az alap elég szimpatikus már csak az a kérdés, hogy mit lehetne hozzá csinálni hogy egy mondhatni igazi "fogás" legyen belőle?

Olyanra is gondoltam, hogy csináljak ilyen zöldséges rizst és arra tegyem rá??

Ötletek? :)

2012. máj. 7. 16:33
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Már van újkrumpli, szerintem finom lehet egy jó petrezselymes újburgonyával is.
2012. máj. 7. 16:40
 2/12 A kérdező kommentje:

Köszi, ez jó ötlet.

Kezdő vagyok, úgyhogy lenne 1-2 kérdésem.

Szóval 2 személyre mennyi krumplit vegyek? Fél kg?

Másrészt olvastam két féle elkészitést miszerint olajban piritják, a másik pedig hogy vajon.

Na most akkor melyik?

2012. máj. 7. 16:51
 3/12 anonim ***** válasza:
Virsli pörkölt nokedlival,/rizzsel, tarhonyával/ vagy virsli saláta?
2012. máj. 7. 16:59
 4/12 anonim ***** válasza:
Fél kg elég kettőtöknek, mi négyen ettünk 1 kg-ot szombaton. Leggyorsabb, ha sós vízben felteszed, kb 10 alatt megfő, de van amelyiknek 5 perc elég, ne főzd túl!!!, után 1-2 kanál olajra rakod, sózod és megszórod jó sok apróra vágott petrezselyemmel.
2012. máj. 7. 17:02
 5/12 anonim ***** válasza:
Ha vajon akarod pirítani, előtte kell egy kicsi olaj is, mert a vaj anélkül megég, én olajban szoktam.
2012. máj. 7. 17:04
 6/12 anonim ***** válasza:
majonézes krumpli sok virslivel.
2012. máj. 7. 17:07
 7/12 anonim ***** válasza:
hagymás virslis omlett, zöldséges rizzsel. kecsappal, salátával, vagy majonézzel is finom vacsora.
2012. máj. 7. 17:09
 8/12 anonim ***** válasza:
levelestésztából virslis roló, mustárral, tormával vagy kecsappal. gyors és finom.
2012. máj. 7. 17:11
 9/12 anonim ***** válasza:
LECSÓ:D
2012. máj. 7. 17:15
 10/12 anonim ***** válasza: