Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Sütés nélküli sütireceptet...

Sütés nélküli sütireceptet írjatok légyszi'! (? )

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok sütés-főzés témakörben, tehát légyszi' a receptet ne csak címszavakben írjátok le!

A sütőnk nem légkeveréses, anya mindig mondja, hogy ő nem tud sütit sütni, mert nem dagad meg rendesen a tészta, na meg persze nem is édesszájú...Pudindot és teát tudok főzni xD...Olvasgattam régebbi kérdéseket, de a legtöbb helyen olyanokat irtak, hogy kapcsoljuk a mikrót "CRIPS" állásba, meg h 500W...ezek nekem semmit sem mondanak, na meg ilyen nincs is a "mezei" mikrónkra írva :(

Köszi a segítséget!

13/f

2010. nov. 25. 21:58
1 2 3 4
 21/31 anonim ***** válasza:
[link] itt van jó sok.
2010. dec. 9. 16:44
 22/31 anonim ***** válasza:

Helló,

mintha magamat látnám, csak én kétszer annyi idősen kezdtem el sütni. :D

A "joghurttorta sütés nélkül" volt az első remekművel a 3 torta közül, amit elkészítettem. Mindegyik finom volt, csak egy kicsit csúnyácska! :)

Sok sikert, Kolléga! :D

2010. dec. 9. 22:02
 23/31 Kriszti83 ***** válasza:
Tiramisu.
2010. dec. 10. 09:15
 24/31 anonim ***** válasza:

Szia!

Én nagyon szeretem a sütiket, és nagyon örülök, hogy van még olyan 13 éves, aki nekiáll sütit csinálni!!!

Egy-két receptet, elküldök, olyanok, ami vendégek előtt is megállja a helyét. Ne ijedj meg, a torta nehéznek tűnik, de nem az, megéri fáradozni érte!

Biogolyó

Hozzávaló: 20 dkg darált keksz, 5 alma, 1 nagy répa, 1 mokkáskanál fahéj, 1 vaníliás cukor, 2 kanál darált dió, édesítésnek 1 evőkanál méz, vagy ha nem szereted, cukor, de ezt kóstold, mennyire édes. + kókuszreszelék.

Az almát és a répát megtisztítod, héját, magházát kiszeded az almának. Kis lyukú reszelőn egy tálba reszeled őket. Hozzáteszel minden hozzávalót, és alaposan összekevered. 15-20 percre a hűtőbe teszed. Aztán kis golyókat formálsz belőlük a kezeddel, és kókuszreszelékbe forgatod. 1 órára hűtőbe teszed, és kész is.

Sütés nélküli túrótorta