Sütés nélküli sütireceptet írjatok légyszi'! (? )
Teljesen kezdő vagyok sütés-főzés témakörben, tehát légyszi' a receptet ne csak címszavakben írjátok le!
A sütőnk nem légkeveréses, anya mindig mondja, hogy ő nem tud sütit sütni, mert nem dagad meg rendesen a tészta, na meg persze nem is édesszájú...Pudindot és teát tudok főzni xD...Olvasgattam régebbi kérdéseket, de a legtöbb helyen olyanokat irtak, hogy kapcsoljuk a mikrót "CRIPS" állásba, meg h 500W...ezek nekem semmit sem mondanak, na meg ilyen nincs is a "mezei" mikrónkra írva :(
Köszi a segítséget!
13/f
Helló,
mintha magamat látnám, csak én kétszer annyi idősen kezdtem el sütni. :D
A "joghurttorta sütés nélkül" volt az első remekművel a 3 torta közül, amit elkészítettem. Mindegyik finom volt, csak egy kicsit csúnyácska! :)
Sok sikert, Kolléga! :D
Szia!
Én nagyon szeretem a sütiket, és nagyon örülök, hogy van még olyan 13 éves, aki nekiáll sütit csinálni!!!
Egy-két receptet, elküldök, olyanok, ami vendégek előtt is megállja a helyét. Ne ijedj meg, a torta nehéznek tűnik, de nem az, megéri fáradozni érte!
Biogolyó
Hozzávaló: 20 dkg darált keksz, 5 alma, 1 nagy répa, 1 mokkáskanál fahéj, 1 vaníliás cukor, 2 kanál darált dió, édesítésnek 1 evőkanál méz, vagy ha nem szereted, cukor, de ezt kóstold, mennyire édes. + kókuszreszelék.
Az almát és a répát megtisztítod, héját, magházát kiszeded az almának. Kis lyukú reszelőn egy tálba reszeled őket. Hozzáteszel minden hozzávalót, és alaposan összekevered. 15-20 percre a hűtőbe teszed. Aztán kis golyókat formálsz belőlük a kezeddel, és kókuszreszelékbe forgatod. 1 órára hűtőbe teszed, és kész is.
Sütés nélküli túrótorta
(isteni finom!!!! és nagyon jól is néz ki)
Hozzávaló:30 dkg darált csokoládés keksz ( vagy háztartási keksz+ 3-4 ek. cukrozatlan kakaópor), 20 dkg vaj, 1 cs színtelen zselatin, 1 cs piros zselatin, 1 narancs, 25 dkg túró, 2 ek. cukor, 1 cs vaníliás cukor, 2 dl habtejszín