Sütés nélküli sütireceptet írjatok légyszi'! (? )
Teljesen kezdő vagyok sütés-főzés témakörben, tehát légyszi' a receptet ne csak címszavakben írjátok le!
A sütőnk nem légkeveréses, anya mindig mondja, hogy ő nem tud sütit sütni, mert nem dagad meg rendesen a tészta, na meg persze nem is édesszájú...Pudindot és teát tudok főzni xD...Olvasgattam régebbi kérdéseket, de a legtöbb helyen olyanokat irtak, hogy kapcsoljuk a mikrót "CRIPS" állásba, meg h 500W...ezek nekem semmit sem mondanak, na meg ilyen nincs is a "mezei" mikrónkra írva :(
Köszi a segítséget!
13/f
Köszi, közbe észrevettem :D
Most megyek, köszi az eddigieket, várom a továbbiakat!

Ez igazán egyszerű és nagyon finom:
Sport szelet otthon
Hozzávalók:
50 dkg darált keksz
3 evőkanál kakaó
25 dkg sütőmargarin
2 dl tej
25 dkg cukor
1rumaroma
2 evőkanál olaj
15 dkg étcsokoládé
Elkészítés:
A kekszet a kakaóval összekeverem.
A cukrot felolvasztom a tejben; beleteszem a darabokra vágott margarint és azt is felolvasztom.
Ha kész, belekeverem a rumaromát és ráöntöm a kekszre.
Alaposan összedolgozom.
A masszát úgy 25x35-40 cm tálcára terítem egyenletesen, majd fakanállal lenyomkodom, hogy sima legyen a teteje.
Forralt vízen felolvasztom az étcsokit az olajjal, amit az előzőleg elkészített masszára öntök és elsimítom.
20 percig hűtőbe rakom, utána 3x3 centis kockákra vágom (vagy bármilyen méretűre).

Ehhez pedig kevés hozzávaló kell, pillanatok alatt megvan, és ugyanannyi idő alatt el is szokott fogyni:
Gyorsfagyasztott gesztenyemasszába kevés rumot teszel, összegyúrod, sziveket formázol belőle (kb diónyit kiveszel, gombóccá gyúrod, a tenyereden ellapítod, csak egy kicsit, hogy kb 2 cm vastag maradjon és ha van türelmed hozzá szív alakúra nyomkodod; mindezt vizes kézzel, mert úgy könnyebb csinálni) Tálcára rakod, olvasztott csokival (sport szelet receptben) leöntöd őket.
Be a hűtőbe, ha a csoki megdermedt, már eheted is.
(a gesztenyemasszát a süti csinálás közben is megkóstólgathatod, úgy is finom)